22 Reacties
4 maanden geleden
Volgens mij is een testuitslag na een x-aantal minuten niet meer af te lezen. Vaak is dat na 10 minuten. Moet je even kijken in de bijsluiter van de test. Succes bij het bloedprikken morgen 🤞🏻🤞🏻
4 maanden geleden
Jaa raar he de assistene van de huisarts zei ookal is het na afleestijd hij hoort geen blauw streep aan te geven dat kan alleen als je hgc in het lichaam k ben benieuwd vindt heel apart haha
4 maanden geleden
Reactie op Manu26
Ik hoor hele slechte verhalen altijd over deze testen. Dat ze vaak vals pos ...
Wauw echtwaar dan neem k aan dat niet k zwanger ben inderdaad wauw alleen die van clearblue doen zo
4 maanden geleden
Wauw echtwaar dan neem k aan dat niet k zwanger ben inderdaad wauw alleen d ...
Ja zit nu iets van 3..5 jaar op deze forum. En zie heel veel van deze berichten voorbij komen waarin men zegt dat deze testen niet goed zijn.
Die digitale van cleurbleu is wel goed. Of die van de action schijnen ook heel goed te zijn.
4 maanden geleden
Ik ben bang dat dit niet positief is. Jammer ook dat de huisarts assistente dat zegt, indrogers op de Clear Blue zijn 100% zeker wel blauw, dus ook zonder HCG. Hoe heb je berekend dat je overtijd bent?
4 maanden geleden
Reactie op Manu26
Ja zit nu iets van 3..5 jaar op deze forum. En zie heel veel van deze beric ...
K geloof je meteen wauw want een geld verspilling zeg morgen ik dacht eerst oh het kan zo zijn want ben 9 dagen overtijd maar dit echt heel raar jaa
4 maanden geleden
Reactie op MariekeD1986
Ik ben bang dat dit niet positief is. Jammer ook dat de huisarts assistente ...
Ik moest 12 ongesteld worden nog steeds niey
4 maanden geleden
Ik moest 12 ongesteld worden nog steeds niey
Maar hoe heb je dat berekend? Als je daadwerkelijk 9 dagen overtijd zou zijn zou je test inmiddels knallen want dan zou je over de 5 weken zwanger zijn, dan is je HCG gehalte al in de honderd- zo niet duizendtallen
4 maanden geleden
Reactie op MariekeD1986
Maar hoe heb je dat berekend? Als je daadwerkelijk 9 dagen overtijd zou zij ...
Jaa raar he huisarts vind ook raar maar mrgen ga ik bloedprikken heel raar verhaal je
4 maanden geleden
Jaa raar he huisarts vind ook raar maar mrgen ga ik bloedprikken heel raar ...
Niet per se, volg je alleen een app?
4 maanden geleden
Reactie op MariekeD1986
Niet per se, volg je alleen een app?
Hoebedoel je
4 maanden geleden
Hoebedoel je
Omdat je aangeeft overtijd te zijn, is dat berekend via een app?
4 maanden geleden
Reactie op MariekeD1986
Omdat je aangeeft overtijd te zijn, is dat berekend via een app?
Nee ik moet gewoon elke 12 ongesteld worden standaard altijd
4 maanden geleden
Nee ik moet gewoon elke 12 ongesteld worden standaard altijd
Zo werkt het helaas niet.. sowieso heeft elke maand een ander aantal dagen, dat zou betekenen dat je om de maand 30 dagen hebt en de andere maand 31. Ik denk dus dat je niet overtijd bent maar dat je eisprong later was of nog moet komen
4 maanden geleden
Reactie op MariekeD1986
Zo werkt het helaas niet.. sowieso heeft elke maand een ander aantal dagen, ...
De huisarts geeft wel aan dat ik inderdaad overtijd ben en dat het ook hormoonschommeling kan zijn.
4 maanden geleden
De huisarts geeft wel aan dat ik inderdaad overtijd ben en dat het ook horm ...
Huisartsen hebben basiskennis over alles maar niet specifiek op het gynaecologische gebied. Je arts zou moeten weten dat echt overtijd gaan bijna niet voorkomt en het bijna altijd een verkeerde berekening is van eisprong, dat is wat anders dan overtijd
4 maanden geleden
Reactie op MariekeD1986
Huisartsen hebben basiskennis over alles maar niet specifiek op het gynaeco ...
Oh nou k ben benieuwd morgen ik ga der ook vanuit dat k niet zwanger ben voel me totaal normaal haha
4 maanden geleden
Oh nou k ben benieuwd morgen ik ga der ook vanuit dat k niet zwanger ben vo ...
Haha nou je hóeft niks te voelen als je zwanger bent! Maar goed, ja ik zou er ook wel vanuit gaan dat je bloed negatief is, als dat zo is, is dat wel echt de bevestiging dat je niet overtijd bent. Is het niet iets om sowieso een app te downloaden en het een beetje bij te houden?