10 Reacties
2 maanden geleden
Oeef eindlijk weet ik wat mijn zoon heeft hier ook hetzelfde vandaag is de 4 dag slapen zoals overdag zoals de nacht dramatisch ik word gek 😭
2 maanden geleden
Eten en drinken gaat hier nog helemaal goed, maar het slapen. Waar ze voorheen nog hele lange dutjes deed overdag, wil ze er nu al een paar dagen geen een meer doen. Ze wil alleen maar staan in haar bedje. En als ze ook maar denkt dat je de kamer uitloopt, gaat ze huilen. ‘‘s avonds is ze ook elk uur wakker, maar gelukkig slaapt ze op een gegeven moment de nacht wel door. Ze is nu 11 maanden en een paar dagen. Dus denk dat het erbij hoort. Voorheen geen enkel probleem namelijk met slapen. Maakte ik me eerst nog wel eens zorgen of ze niet te lang sliep 🙈
2 maanden geleden
Ah ja hier ook sinds 2 dagen, snap er niks van.. gelijk huilen als ze in stoeltje wordt gezet voor eten. Ze wil eigenlijk alleen maar flesjes, dat wel.. maar hapjes gaan er niet meer in en veel tegenstribbelen en gedoe de hele dag met op bed leggen enz.. echt heel anders dan anders.. hoop dat het snel voorbij gaat
2 maanden geleden
Pff.. hier ook drama sinds een paar dagen.. Vooral veel huilbuien om van alles en niks.. het in slaap komen 's avonds duurt heel lang en overdag moet ik goed op de signalen letten, anders is dat ook alleen maar huilen. Eten gaat wisselend, waar het voorheen prima ging.. Dacht ook al aan een sprongetje!
één maand geleden
Hier is meneer weer heel veel aan t gillen om niks, en kan me herinneren dat hij dat bij ieder sprongetje had. Helaas. Ook is het eten in de avond hier een ramp nu.
Hij wil niks. Fles drinkt ie met moeite halfleeg. Geen potjes niet vers, gaan misschien net een paar kruimeltjes naar binnen maar meer niet.
Hopelijk is ie er snel weer klaar mee, want hij kon altijd zo lekker smikkelen
één maand geleden
Ben bang dat het hier ook raak is. Veel huilen, schreeuwen en gillen. Ze wilt niet verschoont worden, eten gaat met moeite en eigenlijk is niks goed op het moment. Ze is super snel gefrustreerd. Hopelijk is ze er snel doorheen en hebben wij onze vrolijke meid weer snel terug 🫣