15 Reacties
5 maanden geleden
Nee, en veracht eigenlijk dat het nog lang gaat duren 🤣
Hier slaapt hij rond 20-20:30 uur en dan tegenwoordig 🥳 pas rond 06:30 uur wakker. Tussendoor ook nog een keer of 6. Dat van jou klinkt al als luxe 😅
5 maanden geleden
Ik heb mezelf er inmiddels bij neergelegd en heb ook veel houvast aan het boek zachte nachten.
5 maanden geleden
Reactie op NeileveM
Wauw, maar 1x wakker, ik teken ervoor! Hier wordt hij om de 2/ 3u nog wakk ...
Hier hetzelfde hoor, als het niet meer is! Ik teken ook voor 1 x🙈
5 maanden geleden
Volgens mij gaat dat vanzelf een keer en is het bij elke baby anders. Mijn zoontje wordt ook nog 1 á 2 x wakker.
5 maanden geleden
Reactie op KW95
Hoe weten jullie dat jullie kindjes nog regelmatig wakker worden? Is het da ...
Ja, hier gaat hij huilen en is pas stil als hij borst krijgt, meestal slaapt hij daarna wel weer snel rustig verder, maar soms ook niet en begint hij te spelen en brabbelen, zet ik hem in zijn bedje is het weer huilen 🤦♀️ zijn we zo weer een uur verder voordat hij weer slaapt..
5 maanden geleden
Hier wel.. alleen wel in de ochtend rond zes uur wakker maar dan slaapt ze wel vanaf half zeven vaak!
4 maanden geleden
Reactie op KW95
Hij slaapt bij ons op de kamer, vaak in bed. Ik hoor hem dan wakker worden en als ik er niet op reageer dan gaat hij huilen. Vaak is even verschonen een knuffel of de borst voldoende en valt hij lekker weer in slaap. Dan na 1,5-2 uur weer.
4 maanden geleden
Hier slaapt ze wel door, (van 18.00 tot 07.00 ongeveer,) soms wat langer.
Ik denk dat het per kindje anders is, mijn oudste 3 sliepen kregen tot na een jaar nog een nacht voeding, mijn oudste dochter zelfs tot bijna 2 jaar 🙈
4 maanden geleden
Reactie op KW95
Ja hier gaat hij huilen. Ik geef bv dan leeg ik hem terug in zijn bed dan slaapt verder maar de laatste tijd wilt niet meer alleen slapen dus hij slaapt met ons op bed🤭 tot als ik toevallig wakker word dan lig ik hem in zijn bed anders blijft lekker tussen ons slapen zo kan ik ook slapen anders moet ik op stoel gaan zitten tot als hij diep slaapt dan pas hem liggen want direct meneer zit direct in begint met krissen😩
4 maanden geleden
Reactie op KW95
Hier huilt ze dan niet eens maar maakt ze meer geluid met beweging (beentjes trappen bv) dan weet ik dat ze wakker is en haar flesje wil. Dan is ze gewoon stil tot ik haar oppak, luier verschoon en dan het flesje/ borst