8 Reacties

4 maanden geleden

Afhankelijk van jou baby, bijvoorbeeld mijn baby heeft zacht slaap als ik hem raak hij is direct wakker dus ik zal hem gewoon zo slapen en ze kunnen ook zelf draaien als ze niet goed voelen, geen zorgen maken

4 maanden geleden

hoi hoi, mijn dochtertje heeft dit nau ook ontdekt. ik laat haar gewoon dan slapen overdag nachten draai ik haar om.

4 maanden geleden

Mijn zoontje had dit ook opeens maar wanneer hij niet lekker ligt dan laat hij van zich horen maar meestal niet. Gaat het hele bed door en rolt alle kanten op hahaha

4 maanden geleden

Er is geen positie die mijn dochter niet aanneemt ‘s nachts (en overdag) maar ze weet zichzelf nu goed te redden, dus laat haar lekker gaan 👍🏼

4 maanden geleden

Ja mijn zoontje heeft dit ook sinds 2 weken. Daarvoor sliep hij nooit op zijn buik. Hij verlegt zijn hoofdje soms wel van links naar rechts als hij niet lekker ligt. Ik zou zeggen; lekker laten gaan.

4 maanden geleden

Ons zoontje slaapt al maanden op z´n buik, in het begin inderdaad eng. Maar uiteindelijk draait hij zichzelf wel. Eens ze zichzelf kunnen draaien, gewoon laten doen.

4 maanden geleden

Hier ook sinds 2 weken. Ik zie wel dat hij zijn gezicht goed opzij legt. Ik laat hem lekker liggen.

4 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Wij laten haar lekker liggen. Ze is sterk genoeg om haar hoofdje op zij te leggen en te draaien