5 Reacties

5 maanden geleden

Wij zijn er blij mee, m'n zoontje en dochtertje hebben het nog steeds warm maar geen natte nek meer. In de maxicosi en buggy passen niet dezelfde, Daar heb je echt een andere maat voor nodig. Bij mij past wel dezelfde in de buggy en de vervolg autostoel, niet helemaal perfect passend maar het past wel.

5 maanden geleden

Kijk eens op Vinted, heb ik ze ook vandaan gehaald. Werkt goed en je bespaart een hoop😄

5 maanden geleden

Vandaag toevallig mijn bestelling binnen gekregen. Wel 2 verschillende dus want dat gaat helaas niet anders. Op marktplaats en Vinted worden ze wel aangeboden. En de Aeromoov site heeft ook een outlet waar restanten met korting verkocht worden.

5 maanden geleden

Wij hebben een aeromoov groep 0+ matje en die past in onze maxi Cosi, autostoel, wandelwagen én buggy. In alles, behalve de maxi Cosi, bedekt het matje wel wat minder. Vooral bij de beentjes, maar die beweegt hij toch volop dus lucht het alsnog voldoende

5 maanden geleden

Wanneer wil je overstappen naar een andere autostoel? Wij hadden er een in de maxicosi en nu met 8mnd ook in de vervolgstoel, maar daar is ie toch net wat te klein voor. Ik zou dus eerder neigen naar de groep 1 aeromoov. Daarbij vind ik het zelf ook een heel gedoe om hem steeds over te plaatsen aangezien je hem vast strikt, dus hebben er zelf nog eentje extra aangeschaft haha