20 Reacties
5 maanden geleden
Hier heeft mijn zoontje met 8 weken corona gehad (2,5 jaar geleden) hij is grieperig geweest maar reageerde hier niet meer op dan een normale griep, wij hadden er meer last van. Als je echt twijfelt zou ik contact opnemen met de huisarts lange tijd 39-40 graden koorts is sowieso niet goed.
5 maanden geleden
dankjewel mama’s voor jullie reacties. Ik ben vandaag ook naar de huisarts geweest maar arts zegt zo lang ze goed plast is niks aan de hand en ze plast gewoon goed. Ik probeer morgen even Appelmoes
.Mocht er meer mama’s dit hebben meegemaakt graag jullie ervaringen en advies a.u.b.
5 maanden geleden
Probeer het leuk te maken.
Misschien een ijsje van fruit of melk? Of inderdaad een nat washandje waar ze het vocht uit kan zuigen.
Stukjes zacht fruit of het binnenste van een komkommer waar ze zelf op kan sabbelen..
Morgen wordt het lekker warm, laat haar lekker met water spelen. Op haar buik neerleggen bij een lage bak of een dienblad met water. Wat speeltjes of kapot geknipte reepjes spons en het is helemaal leuk. De sponsjes zuigt ons zoontje dan vaak weer uit 😅 wie weet werkt zoiets.
Probeer af en toe wat water aan te bieden uit een beker/glas of gewoon uit de fles. Gewoon met regelmaat een slokje aanbieden.
Eten zou ik me sowieso verder geen zorgen om maken, dat is niet zo erg voor even. Vocht is het belangrijkste.
En inderdaad, wat de huisarts ook zegt, zolang ze nog goede plasluiers heeft en helder is, is ze oke! Daar kun je wel vanuit gaan.
5 maanden geleden
Ik herinner jouw gevoel, mijn oudste peuter had ook corona toen ze 6m was. We hadden 3 dagen in ziekenhuis moet blijven. Jij moet zeker naar dr gaan en als de temperatuur niet naar beneden gaat en wilt neem meer drinken en eten naar ziekenhuis gaan.
5 maanden geleden
Reactie op nazalan
dankjewel mama’s voor jullie reacties. Ik ben vandaag ook naar de huisarts ...