Smeerkaas 20+, jam, avocado met ei, pindakaas , kan ook met geprakte banaan, zuivelspread met evt geprakt fruit zoals aardbei. Tussendoortje doen we eigenlijk niet. Dat hebben ze nog niet echt nodig. Tenminste, m'n zoontje heeft er nooit echt behoefte aan. Maar je zou als tussendoortje broodkorstjes kunnen doen, of soepstengels.
Van de kleine keuken hebben ze tegenwoordig broodbeleg in een knijpzakje, perzik-wortel en zoete aardappel-appel. Je knijpt het op brood en smeert het uit, en stuk makkelijker bewaren dan die grote potten smeersel van de kleine keuken
!
Ik doe heel veel fruit en groente geprakt erop. Groente heb ik in ijsblokjes ingevroren bijv pompoen linzen kikkererwt evt met wat kruiden. En fruit wat ik heb liggen. Aardbei, bosbessen, bramen, frambozen, nectarine, perzik etc. En verder 100% noten pasta, pinda kaas, zuivelspread, avocado, roer ei met tomaat
Onze dochter krijgt tussen de middag twee boterhammen. Eentje met 100% appellstroop en eentje met 100% pindakaas. Tussendoor krijgt ze komkommer, maistengels, broodkorst, een cracotte of een stuk fruit. Net wat we hebben. :-)
Hi, ik gebruik deze of die van de Lidl, soms van het merk Cracotte. Naargelang waar ik mijn boodschappen doe. Ik snij hem eerst door de lengte in twee zodat ik twee ‘sticks’ heb. Dat vindt mijn dochtertje fijn en ik ook. 🤍