21 Reacties
7 maanden geleden
Hier overdag ongeveer om de 3uur, dus 5 voedingen overdag en dan nog 1 of 2 snachts. Als ze uit een flesje afgekolfde melk drinkt is dit nog steeds maar 90ml.
7 maanden geleden
Reactie op Oumayma
Hier elk 1,5/2 uur
Mag ik vragen hou oud jouw baby is? En geef jij ook hapjes?
7 maanden geleden
Reactie op dienappels
Hier overdag ongeveer om de 3uur, dus 5 voedingen overdag en dan nog 1 of 2 ...
Met hapjes?
7 maanden geleden
Met hapjes?
Wij zijn nu sinds vorige week begonnen met hapjes, voorlopig eet ze nog maar max. 50 gram en krijgt ze daarna nog borstvoeding. Ik ben nu ook wel zoekende naar hoe ik ga doen als ze meer vaste voeding gaat eten (bv. In de opvang)
7 maanden geleden
6,5 maanden: Over dag 6 voedingen, in de nacht nog 1-3 keer. Daarnaast met hapjes begonnen met 5 maanden, eet nu zowel fruit als groenten hap (kleine hoeveelheid)
7 maanden geleden
Overdag 3 keer bv
Snacht 3-4 keer
+ groenten en fruit en brood en stuk cokies of mais vinger met water
7 maanden geleden
Rond 6.30 bv
Rond 9 fruit (ong 200 gram)
Rond 11 bv (bij kdv fles 150)
Rond 13 half broodje + bv of bij kdv fles 150 (geef wel eerst bv)
Rond 15 bv (of fles kdv 150) vanaf 7 maanden mag die vervangen worden door Yoghurt
Rond 17.30 avondeten (ongeveer 200 gram)
Rond 7 bv
Hij is dol op vast voedsel waardoor hij deze week liever vast voedsel wil dan bv drinken. Maar kan ook met verkoudheid/einde sprong te maken hebben. Hier dus 1 bv in de ochtend eraf sinds hij zoveel vast voedsel heel graag wil eten
7 maanden geleden
- van 7 am en 7 pm om de drie uur borstvoeding, 5x.
(Op kdv in tijdsbestek van 9 uur ongeveer 3x 150ml gekolfde melk )
-om 11 pm een droomvoeding van 100-150ml aan kunstvoeding (zodat ik kan kolven voor kdv)
Daarnaast 100 gram fruit, en 200 gram avondeten (groente,vlees,vis, aardappel etc)
Soms wat brood, maar vind ik nog eng.
's nacht slaapt ze inmiddels door sinds 1.5 week, 🎉🎉🎉maar tot votije week kwam ze rond 01:00, 04:00 en 06:00. Dus zat ik op 8x per dag 👵🏼
7 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
Hier drinkt ze zo om de 3 a 4 uur, dit gaat snachts ook door haha🙈
Hier ook zo!
7 maanden geleden
Mag ik vragen hou oud jouw baby is? En geef jij ook hapjes?
Ja tuurlijk ze is 6 maandjes van 19-11. We zijn precies met 6 maanden begonnen met hapjes dus nog niet zo lang. Ze eet ook een paar oefen lepeltjes op een dag, dus ook niet veel. Ze drinkt zo vaak omdat als ze drinkt het 3/4 min duurt en maar een borst en dan is ze al klaar.
7 maanden geleden
Mijn dochter 06-11 drinkt vaak ook maar 5 minuten, behalve de eerste voeding op de dag die is echt uitgebreid. Vaak komen we ik denk hierom vaak ook uit op ±9 voedingen