967 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Hoopvol <3

Hoe wassen jullie je kolf op werk? Ik ga binnenkort voor het eerst weer aan ...
Afspoelen met koud water.

2 maanden geleden

Reactie op Hoopvol <3

Hoe wassen jullie je kolf op werk? Ik ga binnenkort voor het eerst weer aan ...
Ik was de kolf niet tussendoor. Ik doe een hydrofiele doek erom en dan in mijn koeltasje met koelelementen. Als ik uit het werk kom maak ik de kolf helemaal schoon.

2 maanden geleden

Reactie op Grasspriet

Ha allen, "Ontbijt" jullie baby ook? Ik geef 's ochtends gewoon de borst, ...
Nee hier ook gewoon alleen de borst. En dan ergens in de ochtend een stuk fruit.

2 maanden geleden

Reactie op Grasspriet

Ha allen, "Ontbijt" jullie baby ook? Ik geef 's ochtends gewoon de borst, ...
Nee ook alleen de borst. Pas na het eerste dutje geef ik fruit.

2 maanden geleden

Reactie op Grasspriet

Ha allen, "Ontbijt" jullie baby ook? Ik geef 's ochtends gewoon de borst, ...
In principe alleen borstvoeding, maar als ie bv om 5 uur nog een voeding heeft gehad en hij drinkt om 7 niet veel, dat geven we soms voor z'n ochtenddutje nog wel een boterham

2 maanden geleden

Reactie op Hoopvol <3

Hoe wassen jullie je kolf op werk? Ik ga binnenkort voor het eerst weer aan ...
Niet, in een hydrofiele doek wikkelen. Je kan het in de koelkast bewaren, maar is niet nodig gezien de bacteriegroei zo enorm langzaam gaat. Het kan wel dat je melk iets minder lang houdbaar is dan normaal, maar ik gebruik die melk toch de volgende dag gelijk haha

2 maanden geleden

Reactie op Grasspriet

Ha allen, "Ontbijt" jullie baby ook? Ik geef 's ochtends gewoon de borst, ...
Ontbijt is hier pas na het 1e dutje ook haha, wel eens geprobeerd bij het opstaan ‘s ochtends na de borst een hapje aan te bieden, maar hij had duidelijk geen trek. Na het 1e dutje eerst de borst, daarna vaak een boterham of ei en wat fruit

2 maanden geleden

Reactie op Grasspriet

Ha allen, "Ontbijt" jullie baby ook? Ik geef 's ochtends gewoon de borst, ...
Mijn zoon drinkt alleen in de nacht aan de borst wilt niet meer overdag of smorgens, smorgens geef ik havermoutpap met een stuk fruit of brood.

2 maanden geleden

Reactie op ayca1

Hoi moeders! Op hoeveel momenten krijgen jullie baby’s nog de borst? Ik lee ...
Hier overdag eet hij graag weigerde naar de borst te drinken dus gewoon in de nacht geef ik bv 4keer soms 5

2 maanden geleden

Reactie op ayca1

Hoi moeders! Op hoeveel momenten krijgen jullie baby’s nog de borst? Ik lee ...
Hier ook nog 4x overdag hoor 😃 daarnaast ook nog fruit, brood en groente. nachtvoeding niet meer sinds hij 2 maanden is.

2 maanden geleden

Pfff, mijn productie is zo teruggelopen. Ik heb net gekolfd, de opbrengst is maar 30 ml. Ik baal hier zo van, vooral omdat ik niet wil stoppen omdat het moet.

2 maanden geleden

Reactie op WeStok

Pfff, mijn productie is zo teruggelopen. Ik heb net gekolfd, de opbrengst i ...
Misschien komt er een menstruatie aan? Dan kolf ik ook ineens veel minder dan normaal. Daarna wordt het weer beter!

2 maanden geleden

Reactie op Livelli

Misschien komt er een menstruatie aan? Dan kolf ik ook ineens veel minder d ...
Het is al een paar dagen zo en vorige week te horen gekregen dat onze dochter al twee maanden niet aankomt, dus ik denk niet dat het helemaal hormoongerelateerd is.

2 maanden geleden

Reactie op WeStok

Pfff, mijn productie is zo teruggelopen. Ik heb net gekolfd, de opbrengst i ...
Probeer direct bv te geven de baby gaat zeker genoeg krijgen en daarna pas kolven als jij wilt jouw productie om hoog doen !

2 maanden geleden

Reactie op WeStok

Het is al een paar dagen zo en vorige week te horen gekregen dat onze docht ...
Dat is vervelend zeg.. moet je nu iets eraan doen om haar aan te laten komen?

2 maanden geleden

Reactie op WeStok

Pfff, mijn productie is zo teruggelopen. Ik heb net gekolfd, de opbrengst i ...
Je kan productieverhogende pillen slikken van boezemvriendjes.nl. Even afstemmen met lactatiedeskindige. Wellicht proberen waard

2 maanden geleden

Reactie op Laloch

Probeer direct bv te geven de baby gaat zeker genoeg krijgen en daarna pas ...
Dat was op mijn werk, daar heb ik helaas geen baby. 😉

2 maanden geleden

Reactie op Livelli

Dat is vervelend zeg.. moet je nu iets eraan doen om haar aan te laten kome ...
Cb zegt heel snel bijvoeden. Dat doen we nu soms, maar niet na elke voeding. Sowieso leg ik nu aan voor en na elk slaapje en powerkolf ik 's avonds, maar ik heb nog niet het idee dat het veel helpt.

2 maanden geleden

Reactie op amaf

Je kan productieverhogende pillen slikken van boezemvriendjes.nl. Even afs ...
Heb ik! Doet nog niks, maar we zijn pas een paar dagen verder.

2 maanden geleden

Reactie op WeStok

Heb ik! Doet nog niks, maar we zijn pas een paar dagen verder.
Bij mij duurde het zeker een week voor ik verschil merkte. Daarnaast ben ik een tijdje na iedere voeding nog gaan kolven, zodat je borst echt helemaal leeg is, en heb ik van de huisarts oxytocine neusspray gekregen (dat helpt met de toeschoetreflex en dan zou de melk wat beter stromen werd mij gezegd). Dat én zelf vooral voldoende eten en iets meer water drinken hielpen bij mij enorm. Maar het duurde wel echt een week of twee hoor. Net toen ik de wanhoop nabij was had ik opeens zomaar voldoende, en dat is eigenlijk ook gewoon goed gebleven. Hopelijk vind je iets wat voor jou ook werkt!