13 Reacties

5 maanden geleden

Vorige week hebben wij hier ook last van gehad. Tijmsiroop heeft erg geholpen bij mijn zoontje

5 maanden geleden

Een luchtbevochtiger in het kamertje zetten. Helpt hier goed soms is de lucht droog en krijgen ze ook last van hoesten… 😇

5 maanden geleden

Luchtbevochtiger inderdaad. En waar smeer je de luuf? Onder de voetjes kan het goed helpen de hoestprikkel te onderdrukken.

5 maanden geleden

Ik neem altijd anijs blokjes met warme melk en dat helpt heel goed tegen hoesten. Ik weet alleen niet of je dit ook aan een baby kunt geven dus dat zou ik wel even overleggen met de huisarts.

5 maanden geleden

Reactie op Martine8192

Ik neem altijd anijs blokjes met warme melk en dat helpt heel goed tegen ho ...
Anijs bevat giftige stoffen die het babylichaampje moeilijk kan verwerken

5 maanden geleden

Borstkast insmeren met olijfolie (echte) en dan hydrofiele doekje meteen op. Pyjama aan, warme flesje of borst en instoppen. Na paar dagen zie je resultaat, hier i.i.g. wel.

5 maanden geleden

Reactie op Mamaker

Vorige week hebben wij hier ook last van gehad. Tijmsiroop heeft erg geholp ...
Hij krijgt dit al 3x per dag. Meer mag niet en probeer het zelfs twee keer per dag te doen. Ochtend en avond voor het slapen gaan

5 maanden geleden

Reactie op Simone0408

Luchtbevochtiger inderdaad. En waar smeer je de luuf? Onder de voetjes kan ...
Ik smeerde de luuf altijd op z’n rug en borstkas. Vanavond onder zijn voetjes gesmeerd! Op hoop van zegen anders heeft u echt mijn leven(nachtrust) gered🥰

5 maanden geleden

Reactie op xxsillyxx

Ik smeerde de luuf altijd op z’n rug en borstkas. Vanavond onder zijn voetj ...
Ik hoop met je mee! :)

5 maanden geleden

Hier ook mijn zoontje die maanden last heeft gehad na een verkoudheid. Helaas van z’n moeder geërfd 😅 ik heb in het verleden huisstofmijtallergie gehad. Nu in een nieuwbouwwoning met ventilatiesysteem bijna geen last meer, en gebruik ook geen medicijnen meer. ik heb laatst de slaapkamer van m’n zoontje helemaal leeg getrokken en goed gestofzuigd en gepoetst. Knuffels in de was en matras gesprayd met anti huisstofmijt. Het is een heel stuk minder geworden gelukkig. Of dat het is geweest weet ik niet 100% zeker.

5 maanden geleden

Voor de verkoudheid kan je evt een rauwe ui door de helft gesneden naast bed neerleggen. Schijnt te helpen! Ik gebruik het zelf niet maar mijn zus wel. Voor de hoest gebruiken wij VSM tussikind. Is een natuurlijk middel en dan moet je druppeltjes geven. Heeft bij ons na een paar dagen geholpen! Ons zoontje hoeste zichzelf ook steeds wakker.. hopelijk kunnen jullie snel weer lekker slapen! 🥰

5 maanden geleden

Wij hebben dit ook gehad. Zoontje kwam maar niet van zijn hoest af. Toen een pufje van de dokter gekregen en het was binnen 2 dagen over!

5 maanden geleden

Ui naast het bed en zoutoplossing. Die zoutoplossing in ampullen zodat het helemaal achterin de neus komt ipv aan het begin. Werkt beter dan een spray.