3 Reacties

2 dagen geleden

Wij halen uit dit boek onze informatie (eet als een expert mini). Wetenschappelijk onderbouwd met helpende info. Misschien heb je er wat aan en kunnen jullie samen een plan bedenken. Onze dochter wordt ook 1 in november. Zelf zetten we overdag steeds wat water neer tijdens de vaste voedingen. Ook denken we dat we de middag fles wat gaan verkleinen en aanvullend zullen aanbieden naast bijvoorbeeld een boterham.

één dag geleden

Waarom wil jij met fles stoppen? Mijn dochter is 2,4 j in de ochtend drinkt nog altijd melk op haar flesje

één dag geleden

Onze dochter krijgt 3 flessen ongeveer de zelfde tijden en op de opvang krijgt ze er nog 4 omdat ze dan niet kan drinken wanneer ze wil. Die 4e gaan we er waarschijnlijk binnenkort afhalen maar de rest blijft nog wel even. In de ochtend avond en middag heeft ze er nog echt behoefte aan. Ze laat wel steeds vaker in de ochtend en avond wat staan dus waarschijnlijk ga ik daar binnenkort minder in doen. 07:00 180 water 6 schepjes 12:00/12:30 180 water 6 schepjes 15:00 150 water 4 schepjes ( alleen op de opvang) 18:30 210 water 7 schepjes We gaan woensdag naar het consultatiebureau daar vraag ik het even hoe en wat