11 Reacties

één maand geleden

Hi, ik ben ook begin december bevallen en ook nog niet ongesteld geworden. Geef wel nog steeds bv. Mogelijk komt het daardoor?

één maand geleden

Reactie op Yaszyy

Hi, ik ben ook begin december bevallen en ook nog niet ongesteld geworden. ...
Ik geef geen borstvoeding meer, ben gestopt met 5 maanden..

één maand geleden

Hoi, ik ben altijd erg fan van thuisarts voor medische vragen. Het sluit niet helemaal aan op jouw vraag mer er staat wel al wat informatie over mogelijke oorzaken als een menstruatie uitblijft. https://www.thuisarts.nl/bloed-uit-vagina/ik-word-al-paar-maanden-niet-ongesteld

één maand geleden

Up

één maand geleden

Heb jij misschien speral laten zitten?

één maand geleden

Heb jij misschien speral laten zitten?
Nee niets..

één maand geleden

Oh! Moet je na een tijdje naar de dokter daarvoor? Ben ook nog niet ongesteld geworden en ons meisje is 1 jaar. Ze zeiden dat het ook kan uitblijven zolang je borstvoeding geeft en dst is bij ons wel het geval. Ben benieuwd wat er uit get gesprek gaat komen

één maand geleden

Reactie op RoEla

Oh! Moet je na een tijdje naar de dokter daarvoor? Ben ook nog niet ongeste ...
Klopt! Je kan gewoon wachten tot het uitzochxelf terug keert maar omdat wij nu al een wens hebben voor een 2 de ben ik maar na de dokter gegaan

één maand geleden

Ik ben zwanger geworden mbv een traject (IVF) en heb onlangs een afspraak gehad om het traject weer op te starten voor een tweede. Ik ben na meer dan een jaar (4 nov) ook nog niet ongesteld geweest en heb geen borstvoeding gegeven (alleen 1 week geprobeerd - lukte niet). Het was al wel bekend dat mn hormonen niet in de juiste verhouding zijn, waardoor ik voor de zwangerschap ook al niet goed/regelmatig ongesteld was. De gynaecoloog stelde wat vragen over m’n gezondheid. Daarna werd er een inwendige echo gedaan en was er een grote cyste (vocht ophoping) op mn eierstok te zien. Dit verstoort de boel, waardoor ik dus nog niet ongesteld ben geweest. Er is ook bloed geprikt (o.a. de schildklier, die kan anders functioneren door een zwangerschap) om te kijken of het wat anders kan zijn. Hopelijk helpt dit een beetje!

één maand geleden

Reactie op wensmama.met.pcos

Ik ben zwanger geworden mbv een traject (IVF) en heb onlangs een afspraak g ...
Oh wat fijn dat je het wel te weten bent gekomen! Hoe nu verder?

één maand geleden

Reactie op Roosbien

Oh wat fijn dat je het wel te weten bent gekomen! Hoe nu verder?
Ik heb medicatie (hormonen) meegekregen die ik een week lang moet slikken. Daarna zou ik binnen een week een bloeding moeten krijgen, wat hopelijk de boel “schoon” spoelt en alles weer op gang brengt.