11 Reacties

één maand geleden

Hi, ik ben ook begin december bevallen en ook nog niet ongesteld geworden. Geef wel nog steeds bv. Mogelijk komt het daardoor?

één maand geleden

Reactie op Yaszyy

Hi, ik ben ook begin december bevallen en ook nog niet ongesteld geworden. ...
Ik geef geen borstvoeding meer, ben gestopt met 5 maanden..

één maand geleden

Hoi, ik ben altijd erg fan van thuisarts voor medische vragen. Het sluit niet helemaal aan op jouw vraag mer er staat wel al wat informatie over mogelijke oorzaken als een menstruatie uitblijft. https://www.thuisarts.nl/bloed-uit-vagina/ik-word-al-paar-maanden-niet-ongesteld

één maand geleden

Up

één maand geleden

Heb jij misschien speral laten zitten?

één maand geleden

Heb jij misschien speral laten zitten?
Nee niets..

één maand geleden

Oh! Moet je na een tijdje naar de dokter daarvoor? Ben ook nog niet ongesteld geworden en ons meisje is 1 jaar. Ze zeiden dat het ook kan uitblijven zolang je borstvoeding geeft en dst is bij ons wel het geval. Ben benieuwd wat er uit get gesprek gaat komen

één maand geleden

Reactie op RoEla

Oh! Moet je na een tijdje naar de dokter daarvoor? Ben ook nog niet ongeste ...
Klopt! Je kan gewoon wachten tot het uitzochxelf terug keert maar omdat wij nu al een wens hebben voor een 2 de ben ik maar na de dokter gegaan

één maand geleden