12 Reacties

5 maanden geleden

Gaf je volledig borstvoeding? Mijn menstruatie is binnen 6 weken begonnen na bevalling . Ik gaf 300 ml borst voeding plus flesvoeding. Is het O als je alleen maar borstvoeding geeft menstrueer je niet ?

5 maanden geleden

Hier in januari 2021 bevallen, bv gegeven tot augustus 2021, altijd zonder menstruatie.. Gestopt met bv, direct mijn 1e menstruatie en de maand daarop zwanger van de 2e😃 (ben toen gestopt met bv ivm een kinderwens en het uitblijven van de menstruatie door de bv) Mei 2022 2e kindje geboren, die heb ik 8 maanden gevoed zonder menstruatie te hebben... toen weer gestopt met bv vanwege een kinderwens, en weer direct een menstruatie en direct daarna een zwangerschap (en die is in november 2023 geboren) Nu geen kinderwens meer en nog wel bv, zo'n 5 voedingen per dag, en geen menstruatie😃

5 maanden geleden

Ik heb vanaf het begin bv en kv gegeven. Met 5 maanden gestopt met de bv. Twee maanden na het stoppen ongesteld geworden

5 maanden geleden

Ik volg graag, heb 6 maanden volop borstvoeding gegeven, inmiddels 2,5 maand gestopt maar nog steeds geen menstruatie 🤷🏼‍♀️

5 maanden geleden

Mijn menstruatie kwam na drie maanden na de bevalling weer op gang, ik voed nu nog steeds 8x per dag terwijl ik zwanger ben van een tweede, denk dat dit echt per vrouw verschillend is

5 maanden geleden

6 maanden fulltime gekolfd en vorige week mijn eerste menstruatie weer gehad. Hij is nu bijna 8 maandenn

5 maanden geleden

6 maanden fulltime gekolfd en vorige week mijn eerste menstruatie weer gehad. Hij is nu bijna 8 maanden

5 maanden geleden

Ik ben sinds vorige week ongesteld geworden (8 maanden na de bevalling dus), maar geef nog wel volledig borstvoeding

5 maanden geleden

Reactie op 3kidsmama

Hier in januari 2021 bevallen, bv gegeven tot augustus 2021, altijd zonder ...
Hi 3kidsmama, hoe heb je dat gedaan? Zo knap van jou! Heel leuk voor de kids. Zo hebben ze wat aan elkaar, maar was/ben je niet helemaal op? Ik vraag dit omdat ik nu ook een tweede verwacht en mijn kleine is 8 maanden en hartstikke gepland hoor en welkom, maar ergens ben ik zo zenuwachtig voor wat er gaat komen aan drukte

5 maanden geleden

Ik kolf nu 8mnd fulltime, maar nog steeds niet ongesteld geworden. Ik wil het zo graag, omdat ik nu veel opvliegers heb en ik weet van mijn vorige dat dat stopt zodra je weer normale cyclus hebt…

5 maanden geleden

Na 4 weken bij mij! En best heftig 🙈

5 maanden geleden

Reactie op 3kidsmama

Hier in januari 2021 bevallen, bv gegeven tot augustus 2021, altijd zonder ...
Whouw! 😍 Zoveel respect voor jou!💪