13 Reacties

6 maanden geleden

Waar ga je heen? Overal heb je potjes en fruitzakjes. Ik ga binnenkort ook op vakantie en neem voor de dag van vlucht en de volgende dag ‘genoeg’ eten mee. Ik heb al naar supermarkten gekeken in de buurt van waar ik heen ga, en daar is alles te verkrijgen (ook luiers neem ik niet mee).

6 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Waar ga je heen? Overal heb je potjes en fruitzakjes. Ik ga binnenkort ook ...
Oeh dat is ook een goed idee! Ik ga is kijken wat er in de buurt is. En dan neem ik alvast voor de eerste dag genoeg mee. Wij gaan naar Gran Canaria Lopesan Baob hotel - als ik het goed schrijf. Luiers gaan we indd ook daar kopen! Waar gaan jullie heen?

6 maanden geleden

Oeh dat is ook een goed idee! Ik ga is kijken wat er in de buurt is. En dan ...
De eerste keer gingen wij naar Dubai. Daar was ook alles te vinden. Nu gaan wij naar Turkije. Alleen zijn Nutrilon AR had ik extra meegenomen. De rest is allemaal wel te vinden daar :)

6 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

De eerste keer gingen wij naar Dubai. Daar was ook alles te vinden. Nu gaan ...
Leuk zeg, naar Dubai voor het eerst met je kleine. Ging dat allemaal goed? O ja, dat is ook een specifieke Nutrilon. Goed dat je die had meegenomen. Wij hebben Nutrilon Balans (opvolgmelk) omdat ik nu bv aan het afbouwen ben. Denk dat ik die ook moet meenemen? Zal is kijken of ik kan vinden wat ze in de buurt hebben

6 maanden geleden

Leuk zeg, naar Dubai voor het eerst met je kleine. Ging dat allemaal goed? ...
Ja. Echt een aanrader Dubai met een kleine :) Ik denk dat je even moet googlen of ze Nutrilon Balans hebben daar. AR hadden ze in ieder geval niet (of ik kon het niet vinden). Maar potjes en fruithapjes heb je genoeg en vaak ook wel de bekende merken zoals Hero.

6 maanden geleden

Ik ben net terug van vakantie. Ik had potjes, Fruitzakjes en Nutrilon meegenomen, maar mijn kind weigerde de Fruitzakjes en potjes dus ik heb daar in het resort fruit en groente lopen prakken. Maar er was niet altijd prakbaar fruit en prakbare groenten zonder gedoe er overheen 🤣 dus hij heeft extra melk gedronken

6 maanden geleden

Ik maak altijd verse hapjes, maar voor op vakantie zal ik potjes meenemen, geen gedoe! Wij gaan wel met de auto dus nemen alles al mee. Ook zal ik ze hier binnenkort eens testen of hij het wel ´lust´ of verdraagt.

6 maanden geleden

Reactie op Pinkeltwinkel

Ik ben net terug van vakantie. Ik had potjes, Fruitzakjes en Nutrilon meege ...
Dit had ik precies met m’n oudste😀 Altijd zelf hapjes gemaakt en met 8 mnd dacht ik ook eens makkelijk te doen op vakantie, maar weigerde hij de potjes die ik had meegenomen…

6 maanden geleden

Oeh dat is ook een goed idee! Ik ga is kijken wat er in de buurt is. En dan ...
Ben ik vorig jaar geweest toen ik zwanger was, op 2 supermarkjes op loopafstand waar ze echt wel veel hebben. Toen niet op babyvoeding gelet! Leuk resort!

6 maanden geleden

Wij zitten nu in een all inclusive resort . Ik pak gewoon wat van het buffet (iets waar geen zooi overheen zit en dit geef ik aan haar. Vooral de avocado is favoriet haha.

6 maanden geleden

Ik had bij m’n oudste de vorige keer bijvoorbeeld thuis gemaakt en gaf dan paar dagen achter elkaar hetzelfde. En dat deed ik dan op vakantie op. Dus het was wel wat eenzijdig maar goed dan heb je wel wat. Wij hadden een appartement en geen hotel dus dat is misschien ook anders. Nu staan we op de camping en is het wel weer eenzijdig omdat ik geen vriezer heb maar kan het dus wel maken. En ik geef ook wel eens 2x fruit. Het is even niet anders. Sommige dingen kan je misschien ook rauw geven. Of van het buffet pakken. Ik denk dat je vooral een beetje moet kijken naar de opties die er wel zijn en niet per se alles van thuis precies willen overnemen. Dat wordt denk ik erg ingewikkeld. Fijne vakantie!

6 maanden geleden

Ik heb het echt een beetje losgelaten op vakantie. Bij ons eet hij normaal ook zelf gemaakte hapjes. Ik had een paar zakjes meegenomen, de fruit zakjes vond ik echt verschrikkel qua smaak dus die heeft hij 2x gehad en daarna heb ik gewoon af en toe een banaantje geprakt, of een peertje als die een beetje zacht waren. Maar echt niet elke dag. Qua groente had ik ook zakjes meegenomen. Die waren prima maar kwamen uit de vriezer en konden dus maar 48 uur bewaard worden, dus die heeft hij alleen de eerste 3 dagen gehad. Daarna geen groente meer. Ik had wel van die maïs sticks mee zodat hij als wij 's avonds gingen eten daar lekker op kon sabbelen, en tijdens de lunch pakte ik vaak een broodje voor hem. Thuis gewoon weer het normale eet ritme opgepakt. Dat ene weekje maakt het niet zoveel uit.

6 maanden geleden

Wat ik trouwens wel deed was regelmatig water aanbieden tussen zn flessen door. Ik vulde gewoon 1 van zn flessen 's ochtends met water zodat hij hier af en toe was slokjes uit kan nemen. Thuis gebruiken we een open beker, maar dit was op vakantie toch makkelijker. En vocht is natuurlijk wel heel belangrijk als je naar en warm land gaat. (Wij waren in Rhodos) En verder natuurlijk gewoon melk.