17 Reacties
5 maanden geleden
Kan je een huisarts of iets dergelijke contacteren? Anders zou ik toch naar een spoed dienst gaan. Hoelang is het al geleden? Bij ons zoontje met koemelkallergie had ie omenduur bloed in de stoelgang na heel heftige diarree. Bij allergische reactie tegenover tomaat trok het weg na enkele dagen (denk 4?). Hij had toen enkel uitslag maar verder geen last van diarree, koorts of kortademigheid. Vooral goed in het oog houden en indien mogelijk 1 van jullie artsen telefonisch proberen contacteren zodat die jullie beter kan begeleiden hierin. Voor de jeuk op de buik en plekken waar die bij kan helpt Calmiderm (zalf tegen insectenbeten) super goed zodat ze er af blijven en het niet open krabben met wondjes of infecties tot gevolg.
5 maanden geleden
Reactie op roni12
Persoonlijk lijkt mij dit van de luier af te komen. Dat die heeft zitten sc ...
Nee, want smorgens heb ik zijn pamper verversen heeft kaka gedaan en niks gezien het was direct na de yoghurt ik zie dat hij zijn pamper trekt en onrustig is
5 maanden geleden
Reactie op Anno27
Als ik de foto zie zou ik inderdaad ook eerder luier zeggen. Lijkt mij dat ...
Het is geen luier uitslag.
Het is vlekken overal op zijn nek, buik, armen, gezicht… maar veel in zijn billen
5 maanden geleden
Het is geen luier uitslag.
Het is vlekken overal op zijn nek, buik, armen, ...
De ogen zijn ook rood en gezwollen
5 maanden geleden
Probeer eens een badje met Haver, te koop bij de supermarkt. Even goed in een washand of hydrofiele doek knopen dat spul (dus niet los in bad doen!). En in het water laten weken. Werkte hier erg goed ter ontspanning bij de waterpokken. Kan geen kwaad en verzacht
5 maanden geleden
Je zoontje is niet allergisch voor koemelk? Ik zou ook even contact opnemen met Nestlé zelf
5 maanden geleden
Het is overal zijn ogen echt gezwollen ik ben bang 😭 wat zou dat zijn ?
5 maanden geleden
Reactie op lisajacobs
Je zoontje is niet allergisch voor koemelk? Ik zou ook even contact opnemen ...
Ik weet het niet ik heb al Grieks yoghurt het was oké geen allergie
5 maanden geleden
Het is overal zijn ogen echt gezwollen ik ben bang 😭 wat zou dat zijn ?
Kan je niet daar naar een arts toe? Zou ik zeker even doen.. maar het zou wel een hele late reactie van als het een reactie zou zijn op de voeding. Dus ik zou echt even een arts opzoeken daar. En even eigen huisarts bellen/huisartsenpost
5 maanden geleden
Is het niet de 5de kinderziekte? Of heeft hij ook koorts erbij?
Ik denk dat je ook beter contact kan opnemen met een arts. Heb je dat al gedaan?
5 maanden geleden
Reactie op Mamagirl11
Is het niet de 5de kinderziekte? Of heeft hij ook koorts erbij?
Ik denk da ...
Het was zaterdag en zondag in België ze zijn gesloten alles iets gebeurd gaan wij naar de spoed. Nu het is heel beter gewoon nog een beetje op zijn buik, billen, rug het is aan het verminderen. Maar als we terug naar België zijn. Zou ik gaan om te zien welke allergie was het
5 maanden geleden
Reactie op lisajacobs
Kan je niet daar naar een arts toe? Zou ik zeker even doen.. maar het zou w ...
We waren arts hier aan het zork maar als was vol en sturen wij naar het ziekenhuis. Na een dag ziet het te verminderen