9 Reacties

3 maanden geleden

hier het zelfde probleem. ik volg

3 maanden geleden

Hier echt tzelfde.. om 19u start ze goed in haar eigen bedje, maar rond 20u-20u30 begint de miserie.. ze is wel rustig in m'n armen, maae als ik haar neerleg in bedje direct weer wenen.. als ik ze dan naast me leg, slaapt ze wel.. Denk echt verlatingsangst..

3 maanden geleden

Reactie op Celinevermeulen

Hier echt tzelfde.. om 19u start ze goed in haar eigen bedje, maar rond 20u ...
Ik dacht ook in begin dat een verlatingsangst is want als ik eens weg begint hij te schreeuwen mij overal te volgen, zelf met de papa huilt . Maar nu het is wel een tijdje dat niet meet doet. Ik ben bang dat hij een gewoonte geworden nu dat hij tussen ons slaapt, overdag slaapt op zijn bed maar vanar 17-18uur lukt het niet meer. Daardoor moet ik ook vroeg naar boven gaan slapen (liggen naast hem😩 Mijn man mist ons avondje even chillen samen met tv iets kijken

3 maanden geleden

Ik volg ook hier ook drama win gaan binnenkort verhuizen dus denk een grond bed kopen en daar op oefenen want het is een ramp slaap zelf echt slecht hier door

3 maanden geleden

Hier ook al een week zo. Begint na 45 minuten te huilen en stopt pas als we hem pakken. Zodra we hem weer neerleggen is het ook weer huilen. Dit gaat dan de hele avond zo door tenzij hij bij ons op de kamer slaapt. Het breekt ons ook op, maar ik houd in gedachten dat alles een fase is 🤣

3 maanden geleden

Lees in de reacties hetzelfde als hier. Na 45m/1u schreeuwen tot er iemand komt. Wij gaan eerste keer er na toe. Sussen daarna laten hem max. 5 min huilen. Dag 3 stopt hij snel voordat je boven bent en gaat weer slapen. (Of misschien hebben wij geluk)... Gisteren was het wel enorm. Écht boos ook. Enorm aan het driftkikkere. Zelfs ze adem inhouden. En sloeg mij zelfs🤦 Toen gewoon weggelopen. Was wel snel klaar 😅.

3 maanden geleden

Is het een mogelijkheid om hem wel in een los bedje bij jullie op de kamer/naast jullie bed te laten slapen? Wij hebben ook 2 kindjes op 1 kamer, de oudste ook 2 jaar, maar voor echt moeilijke avonden hebben we een campingbedje die we snel in onze kamer kunnen neerzetten. Misschien is dat voor nu een fijne tussenstap voor jullie jongste?

3 maanden geleden

Reactie op Ryrywire

Is het een mogelijkheid om hem wel in een los bedje bij jullie op de kamer/ ...
Nee dat hebben wij niet, zijn bed is ook groot past niet in ons kamer 😫

3 maanden geleden

Reactie op wOussel

Lees in de reacties hetzelfde als hier. Na 45m/1u schreeuwen tot er iemand ...
Hier lukt niet want in de nacht als hij wakker wordt voor bv of tutje dan blijft door huilen en maakt zijn zus wakker 😩🥲