9 Reacties
één maand geleden
Je kunt ook geiten opvolgmelk proberen. Dat lijkt op bv en wordt vaak erg goed geaccepteerd!
één maand geleden
Ik had een keer voor de nood als extra geitenmelk gekocht toen kolven slecht ging maar ze moest er niks van hebben
één maand geleden
Reactie op jolanda9493
Je kunt ook geiten opvolgmelk proberen. Dat lijkt op bv en wordt vaak erg g ...
Ik kolf fulltime en bij ons werkt dit heel goed. Ik vul het altijd aan met kv geitenmelk van pure goat.
Ik wil ook stoppen met kolven en dus heb ik de tip gekregen om geitenyoghurt alvast te geven zodat hij er aan begint te wennen, en is de overstap minder groot naar normale geitenmelk.
24 dagen geleden
Probeer grooiemelk, ik geen dat overdag en nu als hij in de avond naar bed moet gaan drinkt hij een beetje dan moet ik geen bv geven maar wordt hij toch nog wakker in de nacht voor bv, flesje lukt nog niet.
5 dagen geleden
Update: Afgelopen vrijdag ben ik gewoon gestopt met het geven van borstvoeding. De kleine heeft het weekend bij oma geslapen zodat hij kon wennen. Hij drinkt nu water voor het slapen. Alle alternatieven op melk vindt hij nog steeds vies. Papa pakt hem ‘s nachts op en wiegt hem weer in slaap als hij wakker wordt. Als hij mij ziet dan wil hij wel nog borstvoeding.