48 Reacties
6 maanden geleden
Tweeling is bijna 8 maanden en geef nog bv. In totaal al ruim 3 jaar onafgebroken (eerst aan de oudste)..
Hoop bij de tweeling ook (minimaal) de 2 jaar te halen!
6 maanden geleden
Tot 6 maanden volledig bv en nu 50/50. Heb nog 20 liter dus kunnen nog even door (:
6 maanden geleden
Reactie op Bommetje91
Tweeling is bijna 8 maanden en geef nog bv. In totaal al ruim 3 jaar onafge ...
Wat goed zeg! Knap!
6 maanden geleden
7 maanden volledig borstvoeding gegeven. Nu gedeeltelijk aan het afbouwen. (Kolven breekt mij op) nu 1 kolfsessie minder en krijgt hij nu borstvoeding gemixt met kunstvoeding 2x per dag. Andere 2 voedingen drinkt hij nog wel bij mij aan de borst.
6 maanden geleden
Alweer 7 maanden ondertussen. Sinds 5 maanden krijgt hij wel af en toe een flesje kv als ik er niet ben, omdat ik het niet meer zag zitten met kolven en die extra druk die daarbij kwam kijken. En nu sinds een paar weken krijgt hij om 23u ook een flesje kv omdat hij het daar snachts toch wel iets beter op doet. Komt nog wel voor 1 nachtvoeding maar dat vind ik prima, was voorheen veel vaker.
Na de oudste 1 jaar gevoedt te hebben zag ik dat bij een tweede toch niet zo lang voor me, want hoe mooi het ook is het is ook erg intens. Maar toen hij eenmaal geboren was veranderde alles weer en nu ben ik zeker nog wel van plan nog eventjes door te gaan. Ik vind het nu eigenlijk ook wel weer makkelijk die tiet😂
6 maanden geleden
Joehoe nog steeds bv! 7,5 maand. Nog maar 3x (wakker worden, na brood, voor nachtslaap), rest vaste voeding. Ik kolf de koffiepauze voeding nog even om voorraad lekker groot te hebben voor tot de zomervakantie. Daarna lekker maar 3 voedingen tot zolang het lukt. Het gaat zoooo makkelijk en fijn dat ik mijn idee " tot 9 maanden bv" heb verschoven naar 1jr of wie weet nog wel langer wakker worden en naar bed voeding. Maar ben benieuwd hoelang 2 voeden, productie genoeg blijft. We zien het wel