9 Reacties

6 maanden geleden

Ze zal wel even flink aan het ontwikkelen zijn denk ik ja, dan willen ze vaak wat extra drinken. Helaas snachts🙈

6 maanden geleden

Wij hebben op dit moment precies hetzelfde met onze kleine.. (krijgt volledig BV en hapjes overdag) Hoe is dit nu bij jou na twee weken?

6 maanden geleden

Reactie op nonB

Ze zal wel even flink aan het ontwikkelen zijn denk ik ja, dan willen ze va ...
Hier ook. Ik vermoed hier vooral geborgenheid willen hebben ipv drinken. Heb meer het idee dat ie sabbelt 🙈

6 maanden geleden

Hier ook. Ik vermoed hier vooral geborgenheid willen hebben ipv drinken. He ...
Agh bijzonder he dat dat dan ineens weer is. Hier drinkt ze wel even en valt dan weer in slaap. Volgende week gaat ze voor het eerst logeren dus hoop dat het dan wel weer over is.. 🤭

6 maanden geleden

Hier is het weer beter geworden! Alleen vannacht kwam ze dan ineens wel weer om 04:00, maar dat was toch honger denk ik. Ze had gisteren slecht gegeten 😉

6 maanden geleden

Reactie op JFP2

Agh bijzonder he dat dat dan ineens weer is. Hier drinkt ze wel even en val ...
Haha ja he! Lastig anders. Mijn zoon is flink aan het ontwikkelen, probeert te kruipen en is er zo mee bezig. Snachts zal het wel verwerken zijn. Moet hem echt loshalen van mijn borst, maar het liefst hangt hij er de hele nacht aan 🙈

6 maanden geleden

Mijn zoon is 8 maanden en word om 3:30 uur in de nacht wakker voor een fles terwijl hij normaal om 6:00 uur wakker werd voor een fles ik weet echt niet wat ik moet doen

6 maanden geleden

Reactie op haytem

Mijn zoon is 8 maanden en word om 3:30 uur in de nacht wakker voor een fles ...
Gewoon de fles geven? Waarschijnlijk een fase. Zou je er niet te druk over maken, scheelt stress. Als het langer duurt , zou je hem kunnen proberen weer in slaap te krijgen zonder fles. Te laten weten dat het nog nacht is (niet tegen hem praten, kamer donker houden etc)

6 maanden geleden

Hier ook al meer dan een week. Maar ook diarree en koorts en doorkomende tanden dus behoefte aan een schone luier in de nacht en wat drinken. We zaten op 3x bv nu dus 4x