8 Reacties
6 maanden geleden
Oh van alles! Aardbeien, meloen, blauwe bes, banaan, appel, peer, perzik, nectarine, pruim, abrikoos, framboos en miss nog wel meer maar vergeten haha. Ik haalde veel van de site smikkels.nl en heb nu de app Happje. Veel combinaties die ik zelf niet meteen zou bedenken.
Onze dochter is bijna 8 maanden trouwens :)
6 maanden geleden
Seizoensgebonden fruit (en groente), eigenlijk momenteel wat in de aanbieding is. Je ziet het ook vaak dat het in de bonusaanbieding is. Als laatst kersen gekocht, deze vond hij zo lekker dat hij nog meer wilde en ging huilen 😅. Ik mix altijd een halve avocado er door heen, dan wordt het minder zoet en smeuïg alsof het yoghurt met smaak is. Dit is ook goed voor de stoelgang. In groente doe ik dan paar druppels olijfolie. Als er voor de volgende x genoeg overblijft, doe ik het in de diepvriezer voor de volgende dag.
Meloen en watermeloen is nu ook echt overal te koop. In watermeloen zit ook veel water en magnesium, goed ook voor deze warme dagen…
Trouwens je hoeft je niet schukdig te voelen dat je steeds hetzelfde aanbied, ik geef hem ook telkens hetzelfde tot bijvoorbeeld kersen op zijn. En dan koop ik weer iets anders. Soms zelfs 3-5 dagen hetzelfde hapje. Dat is goed ook voor de darmen (darmen moeten ook aan een nieuwe product wennen) en om de smaak te ontdekken.
6 maanden geleden
Mijn zoon is vol op blauwe bessen, aardbeien, meloen, kiwi, frambozen, pruimen