114 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op IreenK

Hier sliep ze rond 22u, en om 00:30 werd ze wakker. Vanaf toen werd ze iede ...
Dat is zo! Maar pittig is het wel. Hij poept momenteel ook echt veel, heb drie keer een schone romper aan moeten doen en daarnaast spuugt hij ook ineens veel vind ik. Hij is verder wel vrolijk. Behalve in de avond hij wil gewoon niet gaan slapen. Gisteren tot krijsen aan toe en ineens viel hij midden in het krijsen zo in slaap in mijn armen.

9 maanden geleden

Denk je eindelijk van sprong 4 af te zijn, krijgt hij tandjes. En niet 1, maar 2 te gelijk 🙃 help🥲. Gaat allemaal veelste snel

9 maanden geleden

Reactie op roni12

Denk je eindelijk van sprong 4 af te zijn, krijgt hij tandjes. En niet 1, m ...
Ahhhw! 😆 Ik denk dat bij mijn zoontje soms ook. Ik zie alleen nog geen puntjes. Jij wel? En waar komen ze door?

9 maanden geleden

Reactie op audreymegane

Ik leg al 12x keer minstens per dag aan 🫠. Dit was de reden dat ik aan de ...
Dit komt er tegenwoordig bij mij ook uit! Rond de 50ml in totaal - een uurtje na het geven van bv. Hij lijkt alsnog wel verzadigd daarna en groeit nog goed. Maar ik vond het ook zo weinig! Voorheen kolfde ik het driedubbele. 😅 Was dit bij jou ook? Knap hoor, dat je je kindje zoveel aanlegt. 💪

9 maanden geleden

Reactie op Novbaby02

Dit komt er tegenwoordig bij mij ook uit! Rond de 50ml in totaal - een uurt ...
Mijne groeide niet meer volgens zijn lijn, aldaar ik dus advies vroeg. Ik kolfde eerst ook meer, maar ik ben beetje klaar mee hoor. Besloten om toch te stoppen en meer regelmaat te krijgen voor hem en voor mezelf. 7 kg lichter en hem toch straks tot 6 maanden(gezien afbouwschema )bv gegeven hebbende ben ik tevreden. Teleurgesteld en verslagen, maar tevreden.

9 maanden geleden

Reactie op Novbaby02

Ahhhw! 😆 Ik denk dat bij mijn zoontje soms ook. Ik zie alleen nog geen pun ...
Ja ik zie echt twee puntjes allebei onderin

9 maanden geleden

Reactie op roni12

Hehe zo cute om te zien

9 maanden geleden

Pfff weer ieder uur gezien, en gewoon werken vandaag 🤯 ken dit zo niet van m’n zoontje, al wist ik toen al dat het een uitzondering was met hem. Maar pfoei wat is dit pittig 😓

9 maanden geleden

Vandaag hoeft het voor mij echt niet. Ben oververmoeid en boos op iedereen. ☹️

9 maanden geleden

Reactie op roni12

Zo schattig!!!! 😍 They are commingggg

9 maanden geleden

Weer bijna ieder uur gezien, maar nu slaapt ze al wel door vanaf 6u…. Zo gemeen! Ik moest er 7u uit voor m’n zoontje 😑 M’n vriend is ook ziek thuis, wat dan wel weer scheelt want nu kan ik m’n bed in als ons zoontje voor z’n dutje gaat.. even 2uurtjes bijslapen

9 maanden geleden

Reactie op IreenK

Weer bijna ieder uur gezien, maar nu slaapt ze al wel door vanaf 6u…. Zo ge ...
Wou dat mijne doorliep, ik heb al 4 weken elke twee uur xd

9 maanden geleden

Maandag m’n eerste werkdag 😩😩 ben de hele week al zo emotioneel 🥺

9 maanden geleden

Reactie op wensmama.met.pcos

Maandag m’n eerste werkdag 😩😩 ben de hele week al zo emotioneel 🥺
Miine ook maandag, ik ging haar dinsdag laten wennen oo de opvang heb zoooo hard gehuild🙊

9 maanden geleden

Reactie op Ginnieee

Miine ook maandag, ik ging haar dinsdag laten wennen oo de opvang heb zoooo ...
Aah hoe ging het wennen? Hoeveel dagen ga je werken? Ik vind het zo spannend 🥲

9 maanden geleden

Aah hoe ging het wennen? Hoeveel dagen ga je werken? Ik vind het zo spann ...
Jaa heel goed hahah ze heeft daar gespeeld geslapen, alleen drinken ging niet zo maar waren 3 uurtjes haha. Ik ga straks 32 werken met 1 avonddienst in de week. En mijn vriend 32 hebben dus dan 2 dagen opvang nodig en als ik avonddienst heb mijn schoonmoeder/stiefmoeder 3 uurtjes

9 maanden geleden

Aah hoe ging het wennen? Hoeveel dagen ga je werken? Ik vind het zo spann ...
Jij?

9 maanden geleden

Waarom is borstvoeding afbouwen zo’n mentale strijd 😅

9 maanden geleden

Reactie op L1ndsay

Waarom is borstvoeding afbouwen zo’n mentale strijd 😅
Leef met je mee, voelt als verlies..

8 maanden geleden

Onze hond (16 jaar oud) is hartstikke dement en tegenwoordig uit zich dat ook in de hele nacht door blaffen. Nu wonen we vrijstaand, dus dat is het probleem niet. Maar nu kan ik dus weet ik hoevaak m’n kind opnieuw in slaap helpen. Puur en alleen omdat die hond m wakker houdt… klaar mee