114 Reacties
8 maanden geleden
Ik had iets getypt en zelfs dat was mislukt haha....
Hier is het altijd wat, volgt elkaar continu op en komt geen eind aan.
Covid, pittige sprong 4, nog 12 andere viri, vorige week dubbele oorontsteking, nu eerste waterpok.
Kan niet heugen wanneer ze eens langer dan 3 uur achter elkaar kon slapen. Arme baby en ondertussen ook arme ons.
8 maanden geleden
Morgen weer aan het werk na 5 maanden met de kleine thuis geweest te zijn. 🙄 ik ga 3 dagen werken waarvan ik na elke dag werken 1 vrije dag heb dus dat is wel lekker. Partner blijft thuis deze week zodat ik kan kijken hoeveel tijd ik sochtends voor mezelf nodig heb en hoe ik dat indeel als ik de kleine sochtends voor werk moet wegbrengen volgende week. Kan dus wel rustig opstarten deze week, maar toch wel erg spannend na zolang niet werken! 🥹
8 maanden geleden
Sinds de bevalling is onze dochter onrustig, bleek (pas na 15 weken vastgesteld) koemelk allergie. Tussendoor elke keer verkouden, dan weer bloed bij ontlasting, buikgriep en nu is ze wèèr mega verkouden en keelpijn waardoor ze slecht drinkt.. zo zielig…
Ze heeft 1 week gehad waarin ze “niks” had… dus slapen ook nog geen ritme in.. 😔
8 maanden geleden
Reactie op Livelli
Na 4 maanden volledig borstvoeding krijg ik nu steeds vaker de vraag: tot h ...
Hahahaha nou dan moeten ze het mij niet vragen. Ik wil doorgaan totdat mijn kind 2 jaar is. Ze zullen wel denken Haha
8 maanden geleden
Reactie op WeStok
De laatste poepluier is onderhand 12 dagen geleden en ze heeft er zoveel la ...
Ben je al bij de huisarts geweest?
8 maanden geleden
Reactie op Livelli
Als je borstvoeding geeft is dit vrij normaal, maar ik weet niet wat voor v ...
Ooh ik dacht Max 10 dagen bij borstvoeding
8 maanden geleden
Reactie op WeStok
Nee, ik wilde even afwachten of pruim en badje iets in werking gingen zette ...
Fijn dat ze tevreden is! Hopen dat er snel weer een 💩luier komt!
8 maanden geleden
Uitgenodigd voor een familiediner op 2.5 uur rijden, in de spits soms 4 uur. Commentaar dat ik de baby niet meeneem maar bij mijn man laat, en dat we het toch gewoon kunnen proberen? Want hij zal op de terugweg in de auto wel slapen? Ja hoor ik ga lekker 6-7 uur op een dag in de auto zitten met onze baby (sowieso te lang in maxicosi), om in een restaurant te zitten op een tijd waar hij normaal al in bed ligt🙈 voel me ook wel een beetje onflexibel maar ons zoontje slaapt ook in de maxicosi helaas ook niet langer dan 30min en vind het gewoon te ver weg om het gewoon even “te proberen”🙈
8 maanden geleden
Volgende week dinsdag na bijna 6 maanden verlof te hebben gehad weer werken.. echt geen zin in.
8 maanden geleden
Reactie op Livelli
Na 4 maanden volledig borstvoeding krijg ik nu steeds vaker de vraag: tot h ...
Maar waarom? Melk is toch melk? Kv of bv, ze hebben het toch nodig
7 maanden geleden
Ik ben zo ongelukkig met mijn werk en de branche waar in ik werk. Vorige week bij 2 andere bedrijven in een andere branche op gesprek geweest en beide afgewezen omdat er 'geen klik was'. Echt een deuk voor mn zelfvertrouwen.
Ik zit compleet in een negatieve spiraal met ontzettend veel spijt van mijn studiekeuze destijds.
Gelukkig is thuis komen een feestje wanneer er een vrolijk mannetje op je ligt te wachten