114 Reacties
7 maanden geleden
Pff.. na 5 nachten doorslapen was het vannacht weer bal.. en natuurlijk waren broer en zusje ook allebei vroeg wakker met energie voor 10. Ik wil niets liever dan even douchen, want heb mij kapot gezweet afgelopen nacht 😫 nu zo maar even hoerenbadje (ff snel wassen met een washandje) en de deur uit, anders word ik gillend gek 😓
7 maanden geleden
Inmiddels dag 6 zonder borstvoeding, en ik ben zo verdrietig 😢 productie was enorm teruggelopen, en kolven wou ik niet weer aan beginnen omdat ik daar met m’n zoontje echt aan onderdoor ging..
ik hou er maar aan vast dat ze een half jaar echt super goed bij mij gedronken heeft, en dat ik dat in ieder geval heb kunnen doen..
maar ik mis die momentjes samen zo 😕
7 maanden geleden
Ik heb een maagverkleining gehad voor mijn zwangerschap. Ik ben in totaal 43 kg afgevallen daardoor. Na mijn zwangerschap ben ik 15kg zwaarder geworden. Ik kom ook niet van die kilo’s af. Ik geef nu nog bv dus ik heb nog steeds erge vreetbuien. Iedereen zegt dat ik moet stoppen met zeuren maar dat is lastig als je je lichaam anders gewend was na een operatie waar je zoveel pijn en moeite voor hebt moeten doen. En allemaal slanke vriendinnen die klagen zat ze een micro vertrolletje hebben en tegen mij zeggen dat ik niet dik ben😒
Ook ben ik na de kraamperiode METEEN ongesteld geworden ondanks dat ik volledig bv geef.😫
7 maanden geleden
Het is onweer betekent dat we geen feest gaan geven voor mijn dochter die twee jaar zondag wordt, heel jammer thuis gaat niet lukken we zijn met veel( nichtjes en nifies
7 maanden geleden
Gister de verjaardag van mijn man gevierd.. begon rond 15:00u en schoonouders die tot laat in de avond willen blijven hangen.. erg veel gedronken, schreeuwen, muziek harder zetten.. mijn kleintje die ervan wakker werd.. pff ik word er niet goed van!! Op deze manier wil ik nooit meer een verjaardag vieren dit is al de tweede keer op de babyborrel hetzelfde verhaal. Zijn er meer mensen die hier tegenaan lopen?
6 maanden geleden
Reactie op MC26
4:50 bedenken dat die de dag wel wilt starten 💀
Hier wakker sinds 5.15 en niet meer willen slapen 🥲
6 maanden geleden
Reactie op nonB
Als je precies zo'n dag hebt dat je niks kan hebben, (qua energie, geduld e ...
Huer ook precies hetzelfde zin in niks gewoon liggen en alleen blijven, maar tja het ging niet met de kleintjes ze hebben ons nodig
6 maanden geleden
Pfoe. Ik weet niet waarom, maar voel me zo gestrest vandaag!
Ik kom echt tijd te kort… wasmanden zijn overvol, vaat moet nog uitgeruimd worden, overal slingeren spullen, morgen op kraambezoek waarvoor ik nog even langs de winkel moet gaan om cadeaus te halen, ben zelf ook weer eens toe aan me-time en zo gaat de lijst nog door 😅😅
6 maanden geleden
Uren de baby blijft huilen zonder een reden🥲 eindelijk in slaap gevallen in mijn armen. Ik ben bang als ik hem in zijn plaats lig, wakker wordt
6 maanden geleden
Tijdens m'n verlof werd m'n contract niet verlengd, werk genoodzaakt in de detailhandel, dus ben begonnen bij een andere winkel sinds een maand ofzo. Maar vind moederschap combineren met werk best moeilijk. Normaal kunnen m'n ouders oppassen maar die zijn nu op vakantie en ik was eerlijk gezegd een beetje wanhopig voor een baan dus heb mezelf flexibeler opgesteld dan ik nu ben. Dus nu zitten we constant te puzzelen met oppas. Man werkt continu rooster dus z'n werkdagen verschillen per week, wat het niet makkelijker maakt.
Nu is m'n zoontje ook nog eens ziek, hoofdje vol snot, van het weekend zelfs ambulance gebeld omdat ie af en toe stokte, hoestbuien. Heb vandaag gebeld naar m'n werk dat ik thuisblijf, maar m'n leidinggevende verwacht natuurlijk dat ik oppas regel. Heb alles verteld maar ze was alsnog niet blij. Ik wil in september een bbl-opleiding beginnen, dan gaan we ook zoeken naar een gastouder. Ik ga nu niet zoeken, straks hebben we andere opvangdagen nodig dan nu, maarja maakt het wel ingewikkeld. Moet het nog een paar maanden volhouden. Waarschijnlijk gooit ze me toch eruit want ik zit nog maar in proeftijd. :')