114 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Heart-eyes
Tijdens m'n verlof werd m'n contract niet verlengd, werk genoodzaakt in de ...
M'n zoontje heeft nu meerdere medicijnen en een puffer, moet ik dat iemand anders dan laten doen? Hoe er tegenaan wordt gekeken dat je zelf je kind wilt verzorgen als hij ziek is in Nederland is schandalig. Ik weet dat m'n werkgever er niks aan kan doen maar vanuit de overheid is het gewoon raar geregeld.
6 maanden geleden
Geweldige nacht/ochtend hier… dochter lief was weer lekker onrustig, en haar grote broer is ook 2x wakker geweest. Kom ik vanmorgen op z’n kamer, komt mij al een enorm vieze lucht tegemoet… meneer heeft vannacht dus nog even lekker z’n avondeten eruit gegooid 😫
En laat nou net eergister onze wasmachine het begeven hebben….. en heb dit weekend ook m’n auto uitgeleend aan m’n vader…
Dus ik mag zo op de fiets met een vuilniszak vol vieze knuffels en beddengoed naar het huis van m’n vader fietsen om daar een was aan te zetten 😭
5 maanden geleden
Zoontje is al sinds half 8 wakker en wil gewoon geen dutje doen vandaag, misschien 10 minuten geslapen in totaal 🫠
5 maanden geleden
Reactie op Heart-eyes
Zoontje is al sinds half 8 wakker en wil gewoon geen dutje doen vandaag, mi ...
Ok nou, toevallig nu eindelijk na een uurtje uit bed en voor de tigste keer z'n speen geven. 😅
5 maanden geleden
Reactie op MC26
Dat de kleine smurf z'n dag altijd rond half 6 a 6 uur in de ochtend start ...
Hier nog 1 al een paar weken, maar dan ook nog lekker om 3 uur om een flesje vragen. Ben helemaal gesloopt, maar ook weer “blij” om te lezen dat t niet alleen ons zoontje is die dat een perfect tijdstip vindt om de dag te beginnen 😅🤣
3 maanden geleden
Al sinds de geboorte 9 maanden geleden doe ik de nachten helemaal alleen, omdat mijn vriend vindt dat hij niet tegen weinig slaap kan en ik wel, en bv was ook wel een reden dat hij zoiets had van "wat is het nut als ik ook wakker word" (ook melk afkolven maakte geen verschil in die opvatting). Nu is onze dochter deze week ziek en is hij mega-geïrriteerd omdat ze niet naar de opvang kan, en dus de hele week thuis is. Overdag doet hij alleen wat met haar als ik het expliciet vraag en soms dan ook duidelijk liever niet, en inmiddels slaapt hij zelfs met oordoppen zodat hij minder last van ons heeft. We hebben een heel icsi-traject afgelegd omdat we allebei zo graag een kindje wilden, en we hebben zo'n fantastisch mooie, lieve en grappige dochter gekregen, dat het me zoveel pijn doet dat hij zo veranderd is en haar helemaal niet zo graag bij zich lijkt te hebben. En ik voel me soms ondanks dat hij er is heel alleen met ons kleine meisje. Tot zover mijn geklaag, fijn om het even kwijt te kunnen:)
3 maanden geleden
Reactie op Qiara
Al sinds de geboorte 9 maanden geleden doe ik de nachten helemaal alleen, o ...
Ze zeggen ook wel eens dat je de ware aard vd man leert kennen als hij kinderen heeft. Geen idee of het klopt, maar het zal ergens oorsprong vandaan hebben. Hopelijk is het een fase
3 maanden geleden
Reactie op Qiara
Al sinds de geboorte 9 maanden geleden doe ik de nachten helemaal alleen, o ...
Wat super zwaar dit, een dikke knuffel voor jou 💕
Denk je dat er meer aan de hand kan zijn?
Er zijn natuurlijk mannen die niet omkijken naar hun kind, maar met een ICSI is het een hele bewust keuze om zwanger te worden. En het is zo’n zwaar traject (ik ben zelf zwanger geworden met IVF)
Heb je wel eens een goed gesprek met hem hierover gehad? Is hij misschien bang om iets verkeerd te doen? Voelt hij zich niet op z’n gemak met jullie dochtertje? Heeft hij regelmatig een papa dag?
3 maanden geleden
Reactie op wensmama.met.pcos
Wat super zwaar dit, een dikke knuffel voor jou 💕
Denk je dat er meer aan ...
Het is lastig om met hem te praten, hij voelt zich heel snel aangevallen als ik ook alleen al vraag of er iets is. Morgen is hij weg, dan ga ik zijn zusje maar eens vragen of die eens met hem wil praten, want ik ben met je eens dat er misschien wel meer aan de hand lijkt.
3 maanden geleden
Ik voel momenteel zo een gigantische afstand tussen mijn partner en ik.
Hij heeft ruim een maand vrij wat fijn is voor hem maar nu als ik aan hem vraag of hij kan helpen met de was of hem probeer uit te leggen hoe iets werkt gaat hij het geluid na doen van een 2 takt brommer ofzo die optrekt en roept hij naaaaaaaaaag naaaaaag naaaaag. Want hij vindt dat ik hele dagen loop te zeuren.
Ik kom uit de nachtdienst na een aantal al zware nachten omdat de kleine zich niet fit voelt. Ik heb 3 uur geslapen want de kleine heeft uitgeslapen vandaag.
Elk dutje die zij doet doet hij met haar mee terwijl ik wakker ben met vanalles ik heb straks weer een nachtdienst en omdat ik zo moe ben hoor ik elke keer als er een brommer langs rijdt (we wonen aan een drukke straat) hem in mijn hoofd roepen met naaaaaaaag naaaaaag naaag. Dit gaat om een persoon van 37 jaar die zich zo gedraagt. En dat is nogmaar het topje van de ijsberg maar wel de reden dat ik er echt ff helemaal doorheen zit, echt nodig een potje wil huilen maar niet kan want ik wil het hem niet laten blijken want dan loop ik weer te zeuren en het is niet oké voor die kleine om dit nu te zien want het komt alleen maar omdat ik moe ben en dus emotioneler.
Mijn partner doet zijn best maar hij ziet niet in dat hij me zo neer haalt en dat allerlei dingen zo blijven herhalen in mijn hoofd.
Ik weet dat dit meer bij mij ligt maar ik trek het gewoon niet op dit moment.
3 maanden geleden
Reactie op Roomsoes68
H ...
Hoe kom je erbij dat dit bij jou ligt? Hij heeft vakantie, maar jij hebt alsnog zware nachten?
Klinkt alsof je 2 kinderen thuis hebt…..
dit ligt echt niet bij jou, maar bij je partner. Ik zou heel snel het gesprek proberen aan te gaan… voor dat je emmer overloopt
3 maanden geleden
Reactie op Roomsoes68
H ...
Je zegt dat het meer bij jou ligt, maar daar ben ik het niet mee eens. Zoiets zegt een partner gewoon niet. Hij hoort je te ondersteunen, mentaal en fysiek. Eens kijken hoe hij zich gaat voelen als jij hem iedere keer belachelijk maakt als hij iets probeert te zeggen. Geloof maar dat hij snel zijn grens trekt. Sterkte tijdens je nacht.
3 maanden geleden
Bedankt!
Het is gewoon dat als ik me hoor praten ik hoor hoe klink en het zelf al vervelend vind.
Dan denk ik ook zo van ja... ik klink vervelend en zo wil ik niet zijn. Daarom dat ik dan het gevoel heb dat het dus bij mij ligt
3 maanden geleden
Op vakantie na een rotjaar. Baby voor die tijd eindelijk makkelijk en gezellig. Nu op vakantie dramaaa... voorspelling waren 30+ graden met zon. het is 20- met regen en hier amper kleding op mee(leermoment). Kleine man wil niet meer slapen overdag en in de avond niet(snachts tot nu wel), is hangerig, humeurig, huilerig en ook nog eens ziek en wij zijn ook beide niet lekker. Ik wil naar huis... al besloten om eerder te gaan dan zaterdag maar ik wil nu😅onderling wordt het er met momenten ook niet gezelliger op