271 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op kioni
Als jullie net een wandeling hebben gedaan en de baby ligt in de maxi cosy. ...
Dan zou ik ze ook gewoon laten slapen
10 maanden geleden
Reactie op kioni
Als jullie net een wandeling hebben gedaan en de baby ligt in de maxi cosy. ...
Ik haal hem eruit. De kraam heeft erin laten liggen sterk afgeraden ivm de houding die als ze te lang erin zitten niet goed is. Met maxi cosi gaan shoppen zelfde principe, dan beter de wagen pakken.
10 maanden geleden
Reactie op DeMamavanRens
Ik haal hem eruit. De kraam heeft erin laten liggen sterk afgeraden ivm de ...
Dat ligt eraan in welke stand. Wij hebben bijv een cybex maxicosi die je in ligstand kunt zetten, dan mag je ze wel langer erin laten liggen. Deze stand gebruiken wij eigenlijk vaker dan de zitstand, dan alleen in de auto.
Maar in de zitstand mogen ze geloof ik steeds maximaal een uur heb ik weleens gelezen.
10 maanden geleden
Hoevaak koken jullie de flessen uit of steriliseren? Ik betrap mezelf erop dat ik dit niet zo vaak doe en vraag me af hoevaak dit echt nodig is om te doen.
10 maanden geleden
Reactie op annefleurtims
Hoevaak koken jullie de flessen uit of steriliseren? Ik betrap mezelf erop ...
Wij doen dit meestal elke keer na gebruik. Maar geven nog niet heel veel flesjes ivm borstvoeding. Wij doen dit omdat we dit gewoon fijn vinden dat het dan weer schoon is.
10 maanden geleden
Ik kook flessen alleen uit na aankoop. Daarna afspoelen met koud water direct na gebruik en later afwassen. Speentjes spoel ik af met gekookt water wanneer ik vind dat het nodig is. Denk dat het echt allemaal wel meevalt met de verdere bacterien. Baby's zitten toch ook veel met de handen in de mond, liggen op een kleedje, op je kleren etc
10 maanden geleden
Zijn er meer die hun baby nog lekker beneden laten slapen in de avond, en pas naar boven brengen wanneer je zelf naar boven gaat om te slapen?
Ik lees dat iedereen schema’s heeft en bedtijden etc. Maar hier is er echt nog geen vast ritme (10 weken), en ik vind het nog zo gezellig als hij ook lekker beneden is wanneer wij beneden zijn. Meestal heeft hij rond 17h en dan rond 20h een voeding (en daarna rond 22/23h, ik voed op verzoek). Ja de voeding van 20h breng ik hem naar bed en ga ik zelf ook naar bed.
10 maanden geleden
Reactie op Anbaby2023
Zijn er meer die hun baby nog lekker beneden laten slapen in de avond, en p ...
Nee hier gaat hij sinds 5 weken tussen 20-21 naar bed
10 maanden geleden
Reactie op Anbaby2023
's avonds na haar flesje van 19u blijft onze kleine ook vaak beneden totdat wij naar bed gaan.. dan slaapt ze bij mij, mijn man of in een nestje op de bank. Is prima zo vind ik
10 maanden geleden
Reactie op Wencke90
's avonds na haar flesje van 19u blijft onze kleine ook vaak beneden totdat ...
Wij doen dit ook nog lekker hoor. En soms is meneertje nog onrustig dan heb ik hem liever lekker dichtbij ons dan dat hij zijn oudere zus alweer meteen wakker brult.
We merken dat hij na de voeding van 22:30 echt in diepe slaap komt en dan gaan we tegelijk naar boven en leggen hem dan in zijn eigen bedje.
10 maanden geleden
Reactie op Anbaby2023
Ja ons zoontje ligt lekker bij ons of in de wagen als we nog niet op bed liggen. Ik ga meestal ook tegelijk op bed en anders leggen we hem bij de laatste avondvoeding in zijn bedje, vaak voed ik hem dan ook al in bed zodat ik hem makkelijk in de cosleeper kan leggen.
10 maanden geleden
Reactie op Anbaby2023
Zeker!
10 maanden geleden
Ik twijfel een beetje over de tog waarde van de slaapzak van ons zoontje.. We hebben hem sinds 2 dagen in een slaapzak van tog 3 met een korte mouwen romper eronder. Toen ik hem net verschoonde had hij hele warme beentjes, een beetje zweterig tussen de knieholtes. Even getemperatuurd, 36.6 dikke prima voor in de nacht. Maar toch twijfel ik dan of de slaapzak niet wat te warm is ivm het zweterige gevoel tussen zijn knieholtes. Nekje voelt overigens lekker warm aan.
10 maanden geleden
Mijn zoontje trekt steeds vaker aan mijn tepel hij is nu drie maanden is dit normaal