17 Reacties

2 maanden geleden

Zeker leuk met een kindje van een jaar. Ze kijken hun ogen uit een kunnen al verschillende attracties in en natuurlijk het sprookjesbos. Maar het werkt niet als je gezelschap voornamelijk interesse heeft in achtbanen ed want in dat gebied is er niet super veel voor kleine kinderen.

2 maanden geleden

Yep, heb een abonnement haha. Als ik alleen met de kids ga (tweeling van bijna 1, peuter van 3,5) doe ik vaak rondje sprookjesbos met wat speeltuinen voor de peuter. De tweeling is al in de volgende attracties geweest: Symbolica (moet je kindje naast je, dus echt zelf kunnen zitten) Jokie en jet (carnaval festival) De draaimolens Fata morgana Droomvlucht Volk van laaf En de autobaan, weet ff niet hoe die heet, tuffersbaan ofzoiets 🤣 Ze kunnen denk ik ook wel in de bootjes en de pagode maar dat heb ik nog niet gedaan. Er is ook een babyswitch rij bij sommige attracties trouwens, mocht je zelf bijv in achtbanen willen ofzo. Zou wel een draagzak/draagdoek meenemen voor als er wat langere wachttijden zijn. En sommige mensen zweren bij een buggyslot maar onze buggy is nog nooit gestolen ofzo daar..

2 maanden geleden

Niet naar de Efteling, maar wel naar Drievliet, Toverland en Slagharen. Dus de Efteling zal vast ook gaan. Hoe ouder hij wordt des te leuker hij het vindt. Er zijn best al wat attracties waar ze in kunnen en verder kijken ze hun ogen uit. Die van mij vindt het fantastisch allemaal! Kijken naar alle lichtjes en alles wat beweegt en draait :-)

2 maanden geleden

Ik ben vier dagen geweest (we sliepen een weekend in Bosrijk). Mijn kleine was toen 9 maanden, ze vond het geweldig! Nog steeds begint ze direct te dansen bij het carnaval nummer. Sprookjesbos keek ze ook echt haar ogen uit. Zeker een aanrader!

2 maanden geleden

Wij zijn met zes weken al gegaan (niet onze keuze) en dat was prima te doen.

2 maanden geleden

Ja hoor, onze kleine man vond t prachtig. De volgende keer neem ik wel zijn koptelefoon mee- de muziek staat soms heel hard in attracties en hij houdt absoluut niet van harde geluiden. Dus mocht je er een hebben, kan je die meenemen.

2 maanden geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Klinkt toch als een heel leuk uitje. Het sprookjesbos gaan we zeker niet overslaan! 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Bommetje91

Yep, heb een abonnement haha. Als ik alleen met de kids ga (tweeling van bi ...
Dank je voor je uitgebreide reactie. 🤗 een buggyslot is ook zeker een goede tip!!

2 maanden geleden

Wij zijn geweest toen ze 10 maanden was. Prima te doen. Zelf heeft ze er niet heel veel aan gehad maar het was een warme dag dus veel gewandeld. Ze kon wel in de Jokie en Jet dat vond ze leuk maar ook spannend tegelijk .

2 maanden geleden

Wij gaan met haar verjaardag in het Efteling hotel slapen. Ik denk dat het juist leuk is voor kleine kinderen omdat er zoveel te zien is 😊

2 maanden geleden

Wij gaan ook als onze kleine man 1 word op 2 november, de dag erna slapen we een nachtje in het land van loon in een soort boomhut. Hebben hele leuke huisjes met twee dagen entree, ontbijt. Hij is helemaal enthousiast als hij jokie en jet ziet op tv 📺

2 maanden geleden

Hele andere vraag hier over.. hoe doen jullie dat met slaapjes? Mijn zoontje van 11 maanden slaapt twee keer per dag maar erg moeizaam in een wandelwagen oid.. voor 2 uur een eftelingkaartje aanschaffen lijkt me een dure grap!

2 maanden geleden

Wij hadden kaartjes gekregen van m’n man z’n werk. Ons zoontje was toen 10,5 maand. Omdat we die dag meerdere dingen hadden zijn we alleen de middag geweest (14:00-18:30) en dat was lang zat! Hij had de middag gewoon door-gebikkeld. Opzich was er genoeg te doen met de kleine. Land van Laaf, Carnaval Festival, Ravelijn (makkelijk plekje om bv te geven) en de stoom carousel zijn we in geweest, maar de grootste hit was gewoon de simpele draaimolen 😂 Wij keken vooral naar attracties waar we maar max.20 minuten moesten wachten, veel langer leek ons echt niet chill met die kleine.

2 maanden geleden

Reactie op robinrobin

Hele andere vraag hier over.. hoe doen jullie dat met slaapjes? Mijn zoontj ...
1e slaapje in de auto op weg daarheen en 2e slaapje in de draagzak. En daarna 2 dagen terug in ritme komen..

2 maanden geleden

Onze dochter valt prima in slaap in de kinderwagen maar altijd 1 cyclus. Dus we hebben op zo'n dag dan 3 slaapjes ipv 2. Bijvoorbeeld: 1e slaapje in de auto, 2e (half uur) in de kinderwagen. Die 3e is lastiger in de kinderwagen (denk omdat ze er normaal geen 3 doet). Maar draagzak of Maxi cosi kan dan wel, als een 3e slaapje nodig is.

2 maanden geleden

Reactie op Mankskie

Wij gaan ook als onze kleine man 1 word op 2 november, de dag erna slapen w ...
Kan jij aub de link sturen!

2 maanden geleden

Kan jij aub de link sturen!
https://www.efteling.com/nl/loonsche-land/hotel/themakamers Dit is de link van de thema kamers/huisjes van het Loonse land