13 Reacties

4 maanden geleden

Jeetje wat heftig.. Ik snap dat je het misschien niet zo zou "plannen" met zoo'n jong kindje in huis. Ik wil heel graag een 2e onze kleine meisje is vandaag 10 maanden, maar net als jou vindt ik het nog te vroeg.. en ik slik echt heel consuquent de pil om het te voorkomen + onze relatie is ook heel slecht momenteel daarom wacht ik wel nog liever. Maar als ik nu zwanger zou zijn dan zou ik het toch voor lief nemen. Dat omdat ik nog graag een 2e kindje wil.

4 maanden geleden

Ik snap dat nu in verwachting zijn van een kindje misschien niet ideaal is, of ´genieten´ is. Wij hebben ook even een crisis doorgemaakt toen onze zoon 3 maand oud was, maar hier wel goed uit gekomen. Nu willen we zeker een tweede kindje. Maar vindt het ergens ook nog vroeg, maar de wens wordt wel steeds groter. Reeds gestopt met de pil om mijn cyclus weer op gang te laten komen en dan zien we wel...

4 maanden geleden

Oh dat is inderdaad best heftig! En ik hoop dat jij en je partner hier toch sterker uit komen. Ik had laatst iets moois gelezen, ik weet alleen niet meer precies hoe ze het zeide het was in het engels😅🤣 maar het ging een beetje zoals dit: 'you will never regret having another baby but you may regret never having another one' Hoe dan ook uitendelijk valt alles op zijn plek en komt het altijd goed maak niet uit welke kant het op gaat lopen toch komen we meestal op onze pootjes terecht! Ik hoop wel dat je vrienden en familie heb waar je op terug kan vallen.❤️ heel veel sterkte en geluk x

4 maanden geleden

Ooh wat heftig situatie zeg! Ik wou proficiat schrijven maar jij zegt dat niet goed is met jou partner! Misschien is die ruzie komt door jouw hormonen? Ik wil graag een grote gezinnetje hebben. Ik heb dochter van 2 en nu baby van bijna 10m. En we denken over de derde als de jongste 1j wordt om te beginnen. Soms heb ik het gevoel dat te moeilijk is voor mij maar heb ik echt heel veel zin nog voor de derde. Jouw baby het is een cadeau van de God goed daarorver denken. Msc gaat jullie relatie verbeteren door jouw zwangerschap! Wat was het de reactie van jouw man?

4 maanden geleden

Reactie op NikitaDelilah

Oh dat is inderdaad best heftig! En ik hoop dat jij en je partner hier toch ...
Het is niet dat de baby niet welkom is maar ik heb nog een baby’tje van 9-10 maanden oud nu en het is nu al superzwaar voor mij met twee kids. Ik doe praktisch alles alleen mijn man is vaak weg en ik woon dan ook een 1,5h van mijn familie vandaag dus heb geen vangnet hier. Ook de crèches zijn vol en lange wachtlijsten en kom als laatste omdat ik momenteel niet werk. Heb gewoon zo’n bang dat ik het niet ga redden. Na mijn eerste dochter ben ik post nataal geweest met heel wat angst gevoelens en ben daardoor mentaal echt zwak geworden ofzo .. gelukkig is mijn tweede meid een zalig kindje! Hoop gewoon dat ik niet kopje onder ga ..

4 maanden geleden

Ooh wat heftig situatie zeg! Ik wou proficiat schrijven maar jij zegt dat n ...
Mijn man wilt het derde kindje niet en vroeg zelf om een aburtus. Gelukkig ben ik er te laat achter gekomen en lukt dat niet meer.. want zou dit nooit over mijn hart krijgen. Ik heb het nu al zwaar met twee kindjes daarom ben ik bang dat ik het niet red. Mijn netwerk (familie en vrienden) wonen op 1,5 h van mij vandaan dus sta er praktisch alleen voor. Mijn man is vaak weg en helpt me niet met de kids dus alle dagen en nachten zijn voor mij en dat is slopend .. zelf 10 min douche is met geroep van hem ‘ben je bijna klaar?’ .. heb gewoon bang dat ik eronder door ga 3 kids en dan nog 2 onder de 2 ..

4 maanden geleden

İk ben er zojuist achtergekomen dat ik zwanger ben🫣 İn juni ben ik gestopt met bv en in juli kreeg ik mijn eerste menstruatie en nu ben ik zwanger. İk heb er totaal geen gevoel bij. İk sta er heel nuchter in. Het is trouwens mijnn derde kind. Herkennen jullie dat ook?

4 maanden geleden

Reactie op FFR

Mijn man wilt het derde kindje niet en vroeg zelf om een aburtus. Gelukkig ...
Jeetje dat is heel naar.. maar als het te laat is voor een abortus en je zou dat zelf al niet willen. Dan lijkt mij dat adoptie ook geen optie is. Ik zou er dan proberen voor te vechten al is het maar voor de liefde van je kids! En mocht die niet willen meehelpen, misschien ben je dan juist zelfs beter af alleen.. omdat je nu toch eigenlijk alles al doet? Heel vervelend zeg... Ik doe ook merendeels alles zelf met de kleine maarja ik heb er dan nu ook nog maar 1. Ik probeer de momentjed voor mezelf te pakken als ze slaapt. Hoop dat dit wellicht helpt bij jou? Ook al is dat bij 3 kids vast veel lastiger omdat ze allemaal andere dutjes doen..

4 maanden geleden

Reactie op FFR

Mijn man wilt het derde kindje niet en vroeg zelf om een aburtus. Gelukkig ...
Zo spijt me dat jouw man de derde kind niet wilt🥲, jij bent een sterke mama jij kan het doen als je gaat bevallen dan jouw eerste kind gaat naar school of peuterspeelzaal denk ik dan krijg jij minder druk smorgens tot in de namiddag. Hier ook ben ik alleen thuis mama geen hulp van de omgeving mijn man is weg van smorgens vroeg tot avond laat (werken ). de kindjes groeien zo snel hier is een verschil van 1,5j als ik hun zie dan word ik gelukkig er zijn paar momenten die zwaar zijn maar alles hoort bij! Jij gaat alles op jouw tempo doen en wat niet lukt dat is dan voor de dag daarna geen stress hoor dat is niet goed voor jouw en ook niet voor de baby’s. Probeer zaterdag of zondag paar uurtjes voor jouw zich zelf te laten (bijvoorbeeld tegen jouw man zeg tussen 10-11 het is mijn tijd ik ga douchen of buiten wandelen iets alleen doen om te relaxen of samen dat doen dat geeft een beetje rust en energie) voor mij doe ik meestal een lange douche onder water savonds als de kindjes slapen dan als ze wakker worden het is aan papa en zaterdag en zondag als het goede weer is proberen wij ergens te gaan wandelen een uur weg met de kindjes en dat doet echt een verschil voor mij

4 maanden geleden

Reactie op bebegimm2021

İk ben er zojuist achtergekomen dat ik zwanger ben🫣 İn juni ben ik gestopt ...
Ook een baby’tje van bijna 10 maanden? Maakt dat je niet bang twee kleintjes snel achter mekaar?

4 maanden geleden

Reactie op S-J-V

Jeetje dat is heel naar.. maar als het te laat is voor een abortus en je zo ...
Ja dat zouden we nooit doen adoptie. Hij vind het gewoon niet het juiste moment nu maar dat kan je natuurlijk wel wat plannen maar als het er is is het er.. was totaal niet op de hoogte en ermee bezig 🙈🙈 het kindje is welkom in ons gezin met of zonder zijn steun maar omdat ik het alleen moet doen heb ik wat bang. Ik denk net omdat het allemaal niet goed loopt, mijn relatie en de kids waarmee ik het zwaar heb omdat ik alles alleen doe, dat maakt me mentaal zwak en depri en negatief. Maar het zal hopelijk allemaal goed lopen.. alleszins daar hoop ik op 🤞🏻

4 maanden geleden

Zo spijt me dat jouw man de derde kind niet wilt🥲, jij bent een sterke mam ...
Ja klopt ze gaat naar school maar moet haar altijd alleen brengen en halen nu met één baby’tje en dan met twee 🙈 de tweede kan ook naar de crèche vanaf januari 3 dagen per week dus dat scheelt ook wel .. ik hoop gewoon dat alles zal lukken.. bedankt voor de lieve woorden!

4 maanden geleden

Reactie op FFR

Ja klopt ze gaat naar school maar moet haar altijd alleen brengen en halen ...
Het gaat zeker lukken en jouw zelf geloven jij kan het 💪🏻 er is niks mis mee als we soms moe en vermoeiend worden een half dag of een uurtje voor jouw zelf opladen jouw batterij terug 😉❤️