16 Reacties

7 maanden geleden

Hier hetzelfde.. Ik volg. Ik heb het idee dat de kleine man overdag gewoon te druk en te afgeleid is om echt goed te drinken. En dan 's nachts gaat inhalen. Iets meer doorslapen zou al helemaal top zijn!

7 maanden geleden

Hier hetzelfde probleem😅 zou ook graag meer slaap willen, maar ben er bang voor😂

7 maanden geleden

Ik volg ook voor de gouden tip! 😅

7 maanden geleden

Met kv zijn we gewoon mee gestopt, daarna sliep hij door. Maar ik weet niet of dat met bv ook kan!

7 maanden geleden

Ik volg ook, exact hetzelfde hier 🥲

7 maanden geleden

Ik denk dat hij toch een stukje geborgenheid zoekt. Vraag me dus af of je het zo makkelijk kan afbouwen. Soms hoor ik ook weleens dat vrouwen op een gegeven moment de partner inzetten om ieder keert te troosten.

7 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Ik denk dat het een fase in z’n ontwikkeling is en dat hij het nu nodig heeft om getroost te worden. Ik ga beginnen met meer bijvoeding en verder laat ik het even voor wat het is. Hij kán wel doorslapen en heeft dit ook vaker gedaan, dus er zal nu een andere reden zijn. Ik hoor in mn omgeving dat dit een maandje kan duren en daarna beter wordt.

7 maanden geleden

Oh wat fijn om te lezen dat er meerdere van jullie hetzelfde ervaren! Hier ook opeens elke 3u, terwijl hij voorheen maar 1x wakker werd of zelfs een tijdje helemaal niet. Overdag drinkt hij inderdaad ook niet al te best, veel te snel afgeleid door van alles. Zou best kunnen dat ze dan 's nachts gaan inhalen, maar lijkt me dat je het daarmee dan ook in stand houdt, omdat ze daardoor overdag misschien weer minder honger hebben.. 🤷🏽‍♀️ Hier nog geen oplossing gevonden, want zonder borstvoeding gaat hij echt niet verder slapen.. Hoop dat het gauw beter wordt! 🙏

7 maanden geleden

Hier ook hoor! Ik geef ook BV, denk dat ze overdag minder drinkt, zoals hierboven al een paar keer is genoemd. Verder is het echt nog steeds normaal dat ze nachtvoedingen nodig hebben, ookal zouden wij meer willen slapen. Ergens geniet ik er ook nog steeds van. Het is ook wel weer heel gezellig, zo samen midden in de nacht.

7 maanden geleden

Volgens mij hebben wij ook allemaal jongens? 😄 Ons buurmeisje van 4 maanden slaapt al wel helemaal door maar is ook een veel rustigere baby dan onze druktemaker 😆

7 maanden geleden

Vanacht heb ik een keer niet toegegeven met mijn borst! Hij kwam om 00:35 voor voeding en had hem om 01:00 weer in bed liggen. Toen werd hij 02:50 alweer wakker. Normaal geef ik direct weer voeding, maar nu geprobeerd om niet uit bed te halen en tutje erin. Hij was vooral aan het brabbelen en met zijn tong aan het blazen😂 2x tut eruit gespuugd en toen dacht ik laat hem maar even. Na 30 minuten is hij zelf in slaap gevallen! Hij kwam pas om 05:15 weer. Dit is voor het eerst weer dus misschien voor jullie ook het proberen waard. Nu ga ik proberen het vol te houden ondanks dat tiet geven de makkelijkste oplossing is haha

7 maanden geleden

Tip om naar podcast van liefde van een moeder te luisteren, podcast nummer 19 gaat over nachtvoedingen! Had hier hetzelfde probleem met m’n baby, drinkt echt nog vaak snachts, en vond haar podcast zo’n eye opener. Sinds ik haar tips toepas voel ik me veel meer uitgerust :) https://open.spotify.com/episode/3SmQu3TbkCU0QJ2uLF8e7Q?si=tdMrOvzYSQOlez8nXUJKRQ

6 maanden geleden

Reactie op Mk_mk

Volgens mij hebben wij ook allemaal jongens? 😄 Ons buurmeisje van 4 maande ...
Nee hoor hier een meisje en slaapt echt niet door. Denk niet dat het geslacht veel uitmaakt

6 maanden geleden

Reactie op Louise9999

Tip om naar podcast van liefde van een moeder te luisteren, podcast nummer ...
Super tip! 🙂 Dank!

6 maanden geleden

Hier ook, al drinkt hij wel minder dan eerst. Heeft denk ik ook met afleiding overdag te maken en andersom met 's nachts drinken, dan minder overdag en dan dus 's nachts weer.. Ik probeer soms de speen te geven ipv de borst. Soms lukt dat, andere keren laat hij merken toch echt de borst te willen. Zal wel meerdere redenen hebben. Ook nog nooit 1 nacht doorgeslapen btw.

6 maanden geleden

Reactie op Mk_mk

Hier hetzelfde.. Ik volg. Ik heb het idee dat de kleine man overdag gewoon ...
Herkenbaar!