5 Reacties

4 maanden geleden

Klinkt alsof hij is gaan begrijpen dat zijn kamertje betekent dat jullie bij hem weg gaan en dat hij wat last heeft van scheidingsangst.. dat klopt in ieder geval helemaal met zijn leeftijd, google maar eens op objectpermanentie! Veel kiekeboe spelen kan helpen, hem geruststellen als hij die paniek voelt en geduld, het wordt ook weer minder. Op deze link staat het bijvoorbeeld omschreven: https://www.24baby.nl/baby/ontwikkeling/objectpermanentie/

4 maanden geleden

Onze dochter wil savonds en snachts ook niet meer in haar eigen bedje. Overdag gaat nog prima, maar zodra ik haar savonds in der bedje leg is het krijsen. Snachts is ze ineens ook weer elke 2 uur wakker (ze lied er eerst 4 uur tussen). Zodra ik haar bij ons leg, slaapt ze prima! Ik denk dat het hier een combinatie is van verlatingsangst, slaapregressie en tandjes.

4 maanden geleden

Reactie op Synicol

Klinkt alsof hij is gaan begrijpen dat zijn kamertje betekent dat jullie bi ...
Oh dit zou het best eens kunnen zijn. Maar hoe dit nu het beste aan te pakken naast kiekeboe spelen? Wel er naast blijven zitten? Toch bij ons in bed leggen?

4 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Onze dochter wil savonds en snachts ook niet meer in haar eigen bedje. Ove ...
Klinkt heel herkenbaar! Bij ons idd ook de eerste tandjes door. Blijft gezellig al die fasen waar ze doorheen gaan ;)

4 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Onze dochter wil savonds en snachts ook niet meer in haar eigen bedje. Ove ...
Hier hetzelfde