12 Reacties

6 maanden geleden

Jep, hier ook zo eentje. Geen moment rustig op zijn rug haha

6 maanden geleden

same over here, geen moment rust bijna

6 maanden geleden

Hebben jullie tips waarmee jullie je kindje doen uitdagen? Ik heb al zoveel qua speelgoed maar doordat ze zolang wakker is ben ik soms echt door mijn ideeën heen

6 maanden geleden

Reactie op Fleurig27

Hebben jullie tips waarmee jullie je kindje doen uitdagen? Ik heb al zoveel ...
Ehmm, ik rouleer tussen heel veel en leg dat op de grond en laat hem z’n gang gaan. Op dit moment is een piano favoriet, hij begint te snappen dat er geluid uitkomt omdat hij er op slaat

6 maanden geleden

Jup hier ook het geval behalve dat wakker zijn hier is ze na 2,5 3 uur wel echt moe. Maar knuffelen op schoot wil ze alleeb met de laatste fles savonds🥺

6 maanden geleden

Same here.. Soms denk ik echt dat hij ADHD heeft. Zie hem nooit rustig liggen of even ontspannen. Slaapt ook ontzettend slecht en weinig. Ik rouleer ook met speelgoed. Dan de mat, buik/rug, baby gym, watermat, verschillende speeltjes (torentje van Mushie is hier favoriet) , veel wandelen, hapjes verdelen dus vaker een eetmomentje en ook heel af en toe tv (ja, ik moet soms wel even) of even dansen samen. Het is echt heel vermoeiend zeker als ze zo weinig slapen🥹

6 maanden geleden

Haha ja ook hier een heel druk meisje. Is ook super ongeduldig tijdens de fles en hapjes. Moet allemaal snel snel want anders is ze er klaar mee. Ik moet haar de hele dag vermaken. Op sommige dagen kan ze zich wat beter vermaken dan de andere dagen, maar ik doe dus ook veel met haar. Vaak even door het huis lopen, wisselen van plek waar ze kan spelen en nu ze kruipt laat ik haar veel rond kruipen zodat ze haar energie kwijt kan. Slapen gaat hier gelukkig tot nu toe wel heel goed en ze is vaak juist al weer heel snel moe. Ik denk omdat ze zo druk is en veel energie verbruikt.

6 maanden geleden

Klinkt als de vrouwelijke versie van onze zoon😅 is ook snel verveeld, geen 1 speeltje dat lang zijn interesse weet te wekken

6 maanden geleden

Ja hoor hier ook, onze dochter ligt geen moment stil. Altijd aan het bewegen en doen. Ze is ook heel vrolijk en vind alles leuk. Ook slapen is hier een uitdagingen. Ze gaat namelijk rustig nog een uur in haar bedje spelen en keten 😂

6 maanden geleden

Hier ook een fomo-baby! Ontzettend leuk zo’n nieuwsgierig kindje die alles als eerste ziet (kat op de trap, vlieg die door de kamer vliegt, vogeltje buiten) maar ohh wat kan hij zichzelf lekker overprikkelen🙈 knuffelen is meer een soort van “mama is een klimtoestel”, en slapen overdag moet echt in een donkere kamer. Hij kan gelukkig wel goed zelf spelen, naar buiten is ontzettend interessant, en we houden goed de wakkertijden in de gaten want hij zou nooit even zelf zijn ogen sluiten in de box bijvoorbeeld😅

6 maanden geleden

Ik herken dit echt enorm bij onze dochter van zeven maanden. Rustig bij je zitten is er niet bij, maar ze wil constant springen 😂 Ze is heel beweeglijk, altijd al geweest en ook tijdens de voedingsmomenten is ze er snel klaar mee. Ze probeert nu te tijgeren en wordt echt gewoon kwaad als ze niet snel genoeg vooruit komt. Ik vind het wel heel gezellig, zo’n kleine druktemaker. Ze slaapt trouwens heel goed, we leggen haar weg en horen haar niet meer. Ze maakt zichzelf wel moe overdag denk ik 😂

6 maanden geleden

Hier ook eentje. Ik vind het top dat ze nu kan kruipen en laat haar gewoon alles ontdekken.