99 Reacties

9 maanden geleden

Hoi mijn zoontje is geboren op 5-11 en heeft nu twee mini tandjes gekregen. Hij gaat heel goed op de Hakaa Fresh Food Feeder. Deze heb ik via bol.com besteld. Ook heb ik het diepvriesbakje erbij besteld. Hier doe ik mijn moedermelk in en deze vries deze dan in. Kan ook met flesvoeding.

9 maanden geleden

Hier (10 November) nog geen tandjes, maar ik check wel elke dag even.

9 maanden geleden

Hier 2 babys van eind oktober 2023. Hebben beide al 2 ondertandjes en het lijkt erop dat er nog meer gaan komen. Niet echt tips, enkel chamodent. Bijtring willen ze niet.

9 maanden geleden

Ons zoontje is van 9/11 en hij krijgt momenteel 2 tandjes (misschien zelfs 3, maar die is nog een twijfel)

9 maanden geleden

Hier ook nog geen tandjes 😁

9 maanden geleden

Reactie op DrifaB

Hoi mijn zoontje is geboren op 5-11 en heeft nu twee mini tandjes gekregen. ...
Geef je dit dan de gehele dag door?

9 maanden geleden

Onze dochter van 10-11 nog niks zichtbaar, maar is heel hangerig en als een gek aan het bijten op de bijtring dus vermoed wel dat er binnenkort van doorkomt

9 maanden geleden

Hier van 6/11 en ook nog geen tandjes

9 maanden geleden

Hier van 12/11, al 3 tandjes!

9 maanden geleden

26-11 nog geen tandjes!

9 maanden geleden

27-11 nog geen tandjes

9 maanden geleden

Reactie op xxxxxxxb

26-11 nog geen tandjes!
Zelfde! Ik kijk wel elke dag maar nee, nog niets

9 maanden geleden

Hier 24/11 en nog geen tanden, maar ze kwijlt wel enorm en bijt overal op. Ben benieuwd!

9 maanden geleden

12-11 en nog geen tandjes. Wel veel kwijlen en overal op willen bijten.

9 maanden geleden

03-11 en nog geen tandjes, maar wilt wel veel bijten en kwijlt enorm

9 maanden geleden

13-11 geen tandjes, maar enorm veel kauwen, bijten en kwijlen,

9 maanden geleden

14-11 al twee ondertandjes. Heel veel kwijlen en rode wangetjes. Wij doen half bevroren fruit in een munchkin speen/ zakje ter verkoeling. Hij vind het heerlijk!

9 maanden geleden

Ik vind het zo moeilijk om goed te kijken in dr mondje.. elke keer als ik met mn vinger dr lip wegduw dan gaat ze vol met dr tong ervoor en likken 😂 tips??

9 maanden geleden

Hier een zoontje van 17-11 en nog geen tandjes. Ik ben er dankbaar voor want geef borstvoeding :p

9 maanden geleden

Hier plotseling ook twee ondertanden (zoontje van 10/11). Door alle drama van sprong 4 en slaapregressie had ik het helemaal niet gemerkt maar het verklaard wel waarom deze sprong zo absurd pittig was 🥵