Hi lieve mommy鈥檚
De naam zeg het al, hebben jullie babys al tandjes? Of komen ze al door?
Mijn zoontje is van 14-11 en heeft al twee tandjes! De 3e en 4e komen ook al door馃ス.
Hebben jullie tips and tricks, laten we het delen met elkaar.
Liefs馃槉馃
Oooh die van ons is geboren op 15-11 en had met 4 maanden zijn eerste tandje!馃ス vond het zo snel! Met 5 maanden zijn 2e ondertandje en nu, net 6 maanden, komen boven 4(!) tandjes door! De twee voortanden en de snijtandjes. Mijn god, meer baby鈥檚 die zo snel gaan?馃槅
Hoi mijn zoontje is geboren op 5-11 en heeft nu twee mini tandjes gekregen. ...
Oh wij hebben ook zo鈥檔 fruitspeentje! Wat doe je er zoal in? Op vakantie had ik er galia meloen in gedaan 馃崍 Zo was hij eventjes bezig tijdens ons ontbijt 馃槀
Nog geen tandje gespot hier (dochter van 27-11), maar wel heel erg aan het kwijlen, overal op bijten en nu ook luieruitslag. Hopelijk breken ze gauw door 馃槃
Hier ook sinds een week (nu 7 maanden) twee onderstandjes. 1 is er echt al een stukje uit en de ander komt er bijna uit die zie je net onder het tandvlees haha zo schattig!
6 november nog niet door zie wel al puntjes.
Ik geef der fruitspeentje met met wat fruit er in en doe het eventjes in de vriezer. Heeft ze een ijsje vind ze heerlijk. En geef der chamondent tand gel met een rubbere tandenborstel