17 Reacties

6 maanden geleden

Heb je je cyclus al weer een paar keer gehad? Zeker het eerste jaar na de bevalling kan het nog vrij onregelmatig zijn, dat is niks geks. Je weet het niet tot je eens test doet. Ik werd zelf na de geboorte van mijn eerste wel meteen de eerste cycles dat we onbeschermde seks hadden zwanger, toen bleek ik ook pas een week later geovuleerd te hebben dan ik had verwacht. Ik heb het toen een weekje aangekeken, heb ik die week ook wel wat spotting gehad (achteraf innestelingsbloeding), dus ik twijfelde toen ook heel erg of het wel kon en wat het was. Zekerheid heb je pas zodra je test.

6 maanden geleden

Reactie op Ryrywire

Heb je je cyclus al weer een paar keer gehad? Zeker het eerste jaar na de b ...
Dankje voor je reactie. Ja wel al meermaals ongesteld geweest sinds de geboorte van ons eerste kindje. Ben misschien beetje bang voor teleurstelling 🙈 maar idd ik weet t pas als ik test. Misschien toch maar doen dan. Ga eens kijken of ik er nog een in huis heb.

6 maanden geleden

Reactie op Bloem55

Dankje voor je reactie. Ja wel al meermaals ongesteld geweest sinds de gebo ...
Let voor de zekerheid wel even op de houdbaarheidsdatum als je nog iets hebt liggen. Zou sneu zijn als het toch nog een verrassing blijkt. Succes! 🤞🏻

6 maanden geleden

Reactie op Ryrywire

Let voor de zekerheid wel even op de houdbaarheidsdatum als je nog iets heb ...
Moet ik btw wachten tot morgenochtend met ochtendurine? Is dat beter? Nu ben ik wel te nieuwsgierig geworden haha

6 maanden geleden

Bovenste is early test, onderste normale. Tweede streepje is licht..maar ik zie m wel 😮🤩 durf t nog niet te geloven…

6 maanden geleden

Reactie op Bloem55

Bovenste is early test, onderste normale. Tweede streepje is licht..maar ik ...
Gefeliciteerd! Als je maandag je ongesteldheid verwachtte ziet dit er uit als een hele mooie test, hoor! Zeker een hele duidelijke positief! ❤️❤️❤️

6 maanden geleden

Reactie op Ryrywire

Gefeliciteerd! Als je maandag je ongesteldheid verwachtte ziet dit er uit a ...
Dus ik kan al blij zijn? Wat bizar!

6 maanden geleden

Die is zeker positief! Gefeliciteerd ❤️

6 maanden geleden

Reactie op Bloem55

Dus ik kan al blij zijn? Wat bizar!
Absoluut positief! Als je voor je gevoel meer zekerheid wilt, test over 2 dagen nog een keertje. Als de streep dan nog veel duidelijker is weet je dat het sowieso goed gaat :) De vroege dagen zijn pril en spannend, dus voor nu gewoon blijven ademen ❤️

6 maanden geleden

Hartstikke positief haha! Gefeliciteerd

6 maanden geleden

Reactie op Bloem55

Bovenste is early test, onderste normale. Tweede streepje is licht..maar ik ...
Wat fijn!! Gefeliciteerd 🤍

6 maanden geleden

Proficiat 🥳

6 maanden geleden

Whoohoo! Gefeliciteerd 🎉🎊

6 maanden geleden

Reactie op Ryrywire

Absoluut positief! Als je voor je gevoel meer zekerheid wilt, test over 2 d ...
Ga idd over paar dagen weer even testen. Manlief was net als ik ook verbaasd en helemaal blij 😁

6 maanden geleden

Oooh wat leuk!! Gefeliciteerd!! ❣️

4 maanden geleden

Topic gesloten op verzoek van TS