Hoi allemaal,
Afgelopen maandag moest ik ongesteld worden, inmiddels is het woensdag en nog steeds niks terwijl normaal altijd op tijd.
Mijn man en ik zijn deze cyclus net zegmaar bezig om zwanger te raken van een tweede kindje.
Ik twijfel wat te doen. De kans dat het binnen 1 cyclus raak is is toch heel klein lijkt me. Vind het wel spannend! Durf niet zo goed al te testen. Toch hoop ik er stiekem op terwijl dit vast niet reëel is.
Heb ook helemaal geen symptomen oid van evt zwangerschap.
Wat zouden jullie doen? Of heeft iemand dit ook eens gehad?
X
Heb je je cyclus al weer een paar keer gehad? Zeker het eerste jaar na de bevalling kan het nog vrij onregelmatig zijn, dat is niks geks. Je weet het niet tot je eens test doet.
Ik werd zelf na de geboorte van mijn eerste wel meteen de eerste cycles dat we onbeschermde seks hadden zwanger, toen bleek ik ook pas een week later geovuleerd te hebben dan ik had verwacht. Ik heb het toen een weekje aangekeken, heb ik die week ook wel wat spotting gehad (achteraf innestelingsbloeding), dus ik twijfelde toen ook heel erg of het wel kon en wat het was. Zekerheid heb je pas zodra je test.
Heb je je cyclus al weer een paar keer gehad? Zeker het eerste jaar na de b ...
Dankje voor je reactie.
Ja wel al meermaals ongesteld geweest sinds de geboorte van ons eerste kindje.
Ben misschien beetje bang voor teleurstelling 🙈 maar idd ik weet t pas als ik test. Misschien toch maar doen dan. Ga eens kijken of ik er nog een in huis heb.
Absoluut positief! Als je voor je gevoel meer zekerheid wilt, test over 2 dagen nog een keertje. Als de streep dan nog veel duidelijker is weet je dat het sowieso goed gaat :) De vroege dagen zijn pril en spannend, dus voor nu gewoon blijven ademen ❤️