170 Reacties
één jaar geleden
We hebben vandaag een fotoshoot gehad met ons gezinnetje en de foto's zijn zooooo gaaf geworden! Heb ze alleen nog op camera gezien, dus kan niet wachten tot we de bestel pagina krijgen😁
één jaar geleden
Leuke aftrap van de week !
Mijn partner heeft gisteren te horen gekregen dat hij vanaf mijn uitgerekende week ( circa 29 november) vrij krijgt tot het einde van mijn zwangerschapsverlof 😍🥳
Hij had nog veel vakantiedagen openstaan waardoor hij de hele maand december vrij heeft gekregen en daarna krijgt hij nog eens 6 weken geboorte verlof erbij ☺️ dit kwam echt als een cadeautje zeker omdat mijn partner in de zorg werkt en het juist rond deze periode lastig is met vrij krijgen.
Nu kijk ik met een nog fijner gevoel uit naar de periode die strakjes gaat komen en dat we dan ook samen lekker kunnen gaan genieten van onze kleine meid 🤩
één jaar geleden
Vandaag hebben mijn moeder en ik de suikerbonen helemaal afgemaakt!
Heerlijk om dat van mijn lijstje te schrappen en ze zijn ontzettend leuk geworden.
Er moeten alleen nog stickertjes op, maar die zijn nog niet binnen.
één jaar geleden
Pluspuntje van de dag ✨
Mijn moeder kwam vandaag even lekker spontaan langs om samen lekker te gaan nestelen ❤️
We hebben lekker de eerste paar wasjes gedraaid en gestreken en ze heeft me lekker verwend met mijn lievelings gebakje van de lokale bakker 😋
Ik ben zelf haar eerste dochter en nu ben ik in verwachting van haar eerste kleindochter 🩷
Ik ben nog best jong (24) en pas net 2 jaar het ouderlijk huis uit .
Onze band is daardoor alleen maar sterker geworden en maakt dit soort dagen dan ook extra speciaal en fijn .
één jaar geleden
Reactie op July Baby On Its Way
Vandaag hebben mijn moeder en ik de suikerbonen helemaal afgemaakt!
Heerli ...
Kan jij een foto doorsturen?
één jaar geleden
Reactie op LisaxAimee
Pluspuntje van de dag ✨
Mijn moeder kwam vandaag even lekker spontaan lang ...
Wat ontzettend fijn zeg 💞
Ik ben zelf over 4 weekjes 25, dus ook nog wel jong. Beetje zelfde verhaal haha! Mijn moeder is ontzettend blij met de komst van haar eerste kleindochter en ze benoemt ook dat het voelt alsof ze het zelf weer opnieuw beleefd doordat we een goeie band hebben. Ook erg dankbaar voor want dit is niet altijd zo geweest in mijn puberjaren ☺️
één jaar geleden
Ik moet tegenwoordig elke 3 dagen aan de ctg en mijn vriend kan lang niet altijd mee omdat hij 6/7 dagen per week werkt. Ik ben zo blij dat er dan een paar vrienden zijn die aanbieden mee te gaan. Ik kan deze specifieke mensen zo waarderen🥰🫶🏻
één jaar geleden
Reactie op Livelli
Ik heb vandaag mijn laatste werkdag! Ik vind het zo'n fijn idee dat ik stra ...
Heelijk lekker genieten van je verlof en wat ontzettend leuk die baby shower op je werk 🤩
één jaar geleden
Mijn katers zijn niet van die kroelbeesten, maar nu ik met verlof ben is er 1 die continue bij me komt liggen en niet van m'n zijde wijkt 😻
één jaar geleden
Reactie op Vikingw
Gisteren zei mijn man tegen me dat hij dankbaar was voor de kleine dingen d ...
Omg wat een goude vent dat hij dit voorbeeld geeft🤩🤘 (die van mij zou hoet nooit bij stil staan uberhaupt🤣🙈)
één jaar geleden
Heel de week al trek in pannenkoeken , komt mijn vent thuis met de boodschappen zit er lekker een pak pannenkoeken mix bij 🥹😍 nu staan we samen dansend in de keuken pannenkoeken te flippen
één jaar geleden
Kan jij een foto doorsturen?
Oh sorry, ik vergeet het steeds. Ik ga er morgen aan proberen denken! 😊
één jaar geleden
Dat alles van m'n lijstje is afgevinkt, geeft zooooveel rust.
En dat ik door eigen goede voorbereiding tijdens een groeiecho gesprek toch niet medisch ben geworden. Ben zo trots op mezelf dat ik mij niet heb laten meesleuren met standaard zh protocol en goed kritisch ben geweest. 😀
één jaar geleden
Vriendlief is gister geslaagd voor zijn trouwpak. Zo blij dat dit weer een vink is op de to- do lijst. Nu alleen nog wachten tot mei 🙈