170 Reacties

één jaar geleden

Er staat een heerlijk verse appeltaart in de oven, met appels uit de tuin van m’n schoonouders.. ik heb slagroom en vanille ijs in huis…. Iedereen weet wat ik vanavond als toetje eet 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Er staat een heerlijk verse appeltaart in de oven, met appels uit de tuin v ...
Oooh heerlijk ik krijg er gelijk trek in als ik dit zo lees 🤤😋🤤

één jaar geleden

Aangezien mijn man werkt tot vanavond, eet ik vandaag lekker bij mijn ouders mee. Heerlijk niet hoeven te koken ✌🏻

één jaar geleden

Vandaag naar de verloskundige geweest! De kleine meid is ingedaald, suiker is laag, bloeddruk is nog hetzelfde als begin zwangerschap. Dankbaar dat het allemaal zo goed gaat! 🥰🥰🥰 We hadden een nieuwe lekkage in huis... (De zevende!!!) waarbij de eerste dakdekker aangaf dat het 8000 euro zou gaan kosten. 🤯🤯🤯 Maar nu zijn we drie dakdekkers verder, en deze laatste kan het voor 1500 euro! 🥰 Nu hebben we budget over om de zolder ook helemaal te isoleren. En is mijn droom voor een tweede auto een stukje dichter bij! Zo blij. 😁😁😁

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Er staat een heerlijk verse appeltaart in de oven, met appels uit de tuin v ...
Nog meer eters nodig? 😂

één jaar geleden

Omg, hij was heerlijk!!

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Omg, hij was heerlijk!!
Dus nu moet ik appeltaart😩. Ziet er goed uit

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft vanavond niet het badwater gedronken 🫣😂

één jaar geleden

Reactie op tango

Hahaha

één jaar geleden

Hoop dat wij er na onze bevallingen met zijn allen beter bij liggen dan de poppen in de verlaten Noppies winkel. 🤪

één jaar geleden

Reactie op tango

Resultaat: EINDELIJK een keertje niet doorgelekt en ik hoef niet alles weer te wassen vandaag! 🥳

één jaar geleden

Dochtertje aan het slapen en lekke chips aan het eten 🤤

één jaar geleden

Mijn man heeft iets nieuws ontdekt. Ik ben nu 36+5 en als hij tegen mijn buik praat, wordt blijkbaar de baby wakker 🙈 Hij heeft nu dus hele verhalen met zijn mond op mijn buik en wordt als dank in zijn gezicht getrapt 😅

één jaar geleden

Mijn man is vandaag jarig 🥳 hoera! Hij heeft alleen de afgelopen 24 uur achter elkaar gewerkt dus ik weet niet in welke status hij straks thuis komt 🫣 Hij zal wel bekaf zijn! Maar Nederland is weer een beetje veilig.. 🧨💣💥

één jaar geleden

Net het wiegje opgemaakt, geluksmomentje 🥰

één jaar geleden

Vandaag met mijn moeder uit lunchen geweest bij een pannenkoekenrestaurant, wat was ik daar aan toe! 😊

één jaar geleden

Reactie op Wencke90

Vandaag met mijn moeder uit lunchen geweest bij een pannenkoekenrestaurant, ...
Ohhhh spek pannenkoeken 🥞😩🤤🤤🤤🤤

één jaar geleden

Volledig ingestort vanmiddag, dikke tranen, verdrietig en boos…. en mijzelf herpakt door voor het eerst tijdens deze zwangerschap even lekker voor mezelf te zorgen. Heerlijk een half uurtje onder een hete douche gestaan, benen geschoren (etc), haarmasker! Heerlijk 🤤 Wenkbrauwen bijgewerkt, voor het eerst buik foto’s gemaakt en mezelf in een schoon huispakkie gehesen! Ik kan er weer even tegenaan 🫡

één jaar geleden

Reactie op tango

Volledig ingestort vanmiddag, dikke tranen, verdrietig en boos…. en mijzelf ...
Hoeeee krijg jij je benen geschoren 😳🫣. Hier vandaag een dagje met peuter bij mn ma geweest dus ik heb even lekker rust gehad vandaag 😍

één jaar geleden

Reactie op Bommetje91

Hoeeee krijg jij je benen geschoren 😳🫣. Hier vandaag een dagje met peut ...
Lang leve het douche krukje dat ik afgelopen weekend heb gekregen van de thuiszorg. Ik zet m’n been erop en scheren maar 🪒😜