170 Reacties
één jaar geleden
Eindelijk een eerste 1 ML spuitje vol gekregen door kolven voor de bevalling. Na een tot nu toe dramatische week met veel voorweeen en heel beroerd voelen eindelijk even iets waar ik echt trots op ben. Hopen dat we morgen bij de controle nog meer positiefs krijgen. Nog even volhouden🙏 (38.3 weken)
één jaar geleden
Jeeej eindelijk een nachtrust door kunnen slapen vandaag 🥳☺️
Ookal was dat dan wel van 02:30 tot 12:20 😂😂 ik heb weer een heerlijk uitgeslapen gevoel en dat had ik al een aantal weken niet meer gehad ☺️
één jaar geleden
Reactie op Charlotte272
Die ijsblokjesvormen wil ik idd ook halen! Maar ik heb ook bewaarzakjes met ...
Ik zou niet gaan bijvullen met ontdooide melk die is namelijk maar 24 hr houdbaar na ontdooien en verse melk in de koelkast 8 dagen. Dus als je op een gegeven moment uit je voorraad moet putten is het verstandig eerst je ontdooide melk te geven en juist met de verse melk aan te vullen en die eventueel voor de volgende dag te bewaren. Sowieso zou ik liever oude melk opmaken en dan eventueel een kleine extra portie warm maken dan verschillende houdbaarheid te mengen om te voorkomen dat je onnodig melk weg moet gooien. Dat voelt namelijk heel zuur na alle moeite van het kolven.
één jaar geleden
Ik kan gewoon onze randprematuur tweeling volledig voeden met mijn gekolfde borstvoeding 🥰❤️ ze hebben maar 2,5 dag een beetje kunstvoeding als bijvoeding erbij gekregen maar daarna niet meer.
één jaar geleden
Gisteren samen met mijn moeder en zusje een gisp afdruk gemaakt van mijn buik 🤰🏼🤍
Ben nu 35 weken en heb in het begin erg moeite gehad met het accepteren van mijn buik en de groei er van .
Maar nu die droog en af is ben ik stiekem wel een beetje trots op mijn buik .
één jaar geleden
Net de deur opengedaan voor een student die geld wilde voor een goed doel. Ik sta in mn trainingsbroek en trui. Hij begint z’n verhaal en stopt ineens: ‘bent u wel oud genoeg?’.
Ik *kijkt naar bolle buik (37 weken) en weer naar de jongen* ‘denk het wel’. Jongen even stil…. en was daarna vrij snel weg.
Ik besluit het maar als een compliment te nemen dat ik zo jong geschat werd met mijn 26 jaar, bolle buik en het gevoel heb dat ik beweeg als een 80 jarige 😆
één jaar geleden
Reactie op Bloempjex
Net de deur opengedaan voor een student die geld wilde voor een goed doel. ...
Hahahaha geweldig ik had het laats ook werd er gevraagd of er wen ouder thuis was 😂😂 pardon ik ben bijna 25 en woon al 2 jaar op mezelf
één jaar geleden
Vandaag te horen gekregen dat we als ik straks weer moet werken een plekje op de kinderopvang hebben voor onze kleine man, echt heel fijn en vooral ook vanuit het niks!