17 Reacties

3 maanden geleden

hoi, mijn dochtertje is nu 10 maanden en eet ook heel slecht. Ik heb as week gesprek hierover bij de consultatiebureau die zouden mij gaan helpen hopelijk.

3 maanden geleden

Was dit altijd al zo? Bij ons heeft ze periodes en dan wilt ze niks en andere periodes dan weer wel.

3 maanden geleden

Reactie op Roomsoes68

Was dit altijd al zo? Bij ons heeft ze periodes en dan wilt ze niks en ande ...
nee zij at eerste super goed maar kreeg in juli corona sinds doen zo 😞

3 maanden geleden

Onze baby van 9,5 maanden slaapt snachts haast niet echt ben al een maand nachtdiensten aan het draaien.. iemand dit ook? En hoellang kan dit aanhouden?

3 maanden geleden

Reactie op cccctje

Onze baby van 9,5 maanden slaapt snachts haast niet echt ben al een maand n ...
Hier ook. Zo als het lijkt zit ze in sprong 7 bij ons. Dat is van week 41 tot week 47 ...

3 maanden geleden

Reactie op nazalan

Wat vervelend, alsof het ziek zijn niet al een groot genoege klap is...

3 maanden geleden

Reactie op Roomsoes68

Wat vervelend, alsof het ziek zijn niet al een groot genoege klap is...
ja ik ben er ook helemaal kapot van maar goed hopelijk komt goed

3 maanden geleden

Reactie op nazalan

Het is normaal hoor, drinkt ze nog genoeg melk?

3 maanden geleden

Reactie op 0hspx

Hier ook. Zo als het lijkt zit ze in sprong 7 bij ons. Dat is van week 41 ...
Ow heb het idee dat ik al zolang bezig ben toch echt wel aantal weekjes lijkt het pfoe

3 maanden geleden

Reactie op cccctje

Ow heb het idee dat ik al zolang bezig ben toch echt wel aantal weekjes lij ...
Ja sprong 7 duurt ook iets van 6a7 weken. Je kan kijken op Oei Ik Groei website en zoeken naar sprong 7. Kijken of je je kindje daarin herkent

3 maanden geleden

Reactie op 0hspx

Ja sprong 7 duurt ook iets van 6a7 weken. Je kan kijken op Oei Ik Groei web ...
Ja ik heb die app maar werkt niet goed vind ik

3 maanden geleden

7.30 Opstaan, borstvoeding en een halve boterham met boter + water 9.30 slapen 11.00 wakker borstvoeding 12.00 1 boterham + water 13.30 slapen 15.00 wakker borstvoeding + fruit/ maisvinger/ cracker 17.30 avondeten 19.00 borstvoeding en op bed Meestal tussen 4 en 5 nog een keer borstvoeding

3 maanden geleden

Reactie op Roomsoes68

Was dit altijd al zo? Bij ons heeft ze periodes en dan wilt ze niks en ande ...
Altijd al zo helaas

3 maanden geleden

Reactie op cccctje

Onze baby van 9,5 maanden slaapt snachts haast niet echt ben al een maand n ...
Hier ook! Echt kut die nachten

3 maanden geleden

Het is normaal hoor, drinkt ze nog genoeg melk?
ja gelukkig drinkt ze wel haar flessen op. sinds gisteren is ze begonnen met wat meer te eten ☺️❤️

3 maanden geleden

7.00 wakker, 180 ml 8.30 fruithapje met water 9.00-10.30 slapen 12.00 boterham met water 13.15 180 ml 13.30-15.00 slapen 15.30 snacks (pannenkoekje, maisfinger, rijstewafel, of koekje) met water 17.15 avondeten, potje 18.45 180 ml Heeel af en toe wordt hij rond 03.00 wakker en wilt hij een fles. In dat geval vervang ik de ochtendvoeding dan voor een yochurtje. Papfles wilt mijn zoontje helaas niet, vind hij vies…

3 maanden geleden

8.00 opstaan en bv 10.00 fruit en 120 kv 10.30-12.30 slapen 12.30 boterham 15.00 bv 15.00-17.00 slapen 17.00 avondeten 19.00 bv en de nacht in. De laatste twee weken komt ze 's nachts ook om 4.00 uur, dan krijgt ze een fles van 180.