Mijn meisje heeft nu twee ondertandjes maar eigelijk pas sinds gister last van (zure) poepluiers en dus ook rode billetjes. Ik verschoon echt elke keer direct en gebruik sudocreme. Wat kan ik nog meer doen?/ de beste tips graag 馃榾
Sudocreme vind ik zelf persoonlijk erg plakken. Wij gebruiken cavilon cr猫me. Plakt niet en gekocht op advies van kinderwondverpleegkundige. https://www.bol.com/nl/nl/p/3m-cavilon-duurzame-beschermingscreme-28-g/9300000154915859/?Referrer=ADVNLGOO002050-S--9300000154915859&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmO7CRH4A2FDp6syOTtKQcn8v&gclid=CjwKCAjwhIS0BhBqEiwADAUhc-UfzLJA0mOsf8cUdAMx2b63xPlVfLDRrLCqLLX60PaXblhw4IXm5BoCYD4QAvD_BwE
Ik vind sudo vooral fijn voor de nattige smetplekken, als barri猫re voor rode billetjes gebruik ik liever bepanthen. Als ze echt blaasjes heeft werkt micanozol zalf heel goed om het daarmee aan te stippen, gewoon te koop bij de drogist.
Heilwol kun je halen, dit tussen de billetjes en luier in doen. Schijnt erg goed te zijn! Heb het zelf nog niet nodig gehad dus kan helaas geen ervaring delen hierover. Maar vriendinnen zijn er erg enthousiast over 馃槃