12 Reacties
7 maanden geleden
Bij ons is het niet omdat ze wil rollen (want dit kan ze en doet ze overdag regelmatig) maar slaapt evengoed zo 😝 misschien ligt het lekker, zal het vanavond eens testen
7 maanden geleden
Kindjes die zijn zoo flexibel kunnen de meeste rare houdingen aan nemen in hun slaap. Mijn moeder vertelde dat ik als kind altijd op de buik sliep en in de split met mijn benen. En bleek lenige rug te hebben en ook sterk. Zie ook nu dat mijn kleine ver naar achteren buigt, als die zijn hoofdje optild. Bijna komt zijn hoofd plat naar achteren.
7 maanden geleden
Reactie op Jen19901
Toevoeging: in een letter C houding dus eigenlijk. Hoofd ene uiteinde en vo ...
Precies dit doet ons zoontje ook! Tegenovergestelde van de foetus houding zoiets. Hij neemt die houding al aan tijdens het wiegen, alsof ie laat zien; zo moet je me neerleggen. 🤣 Grappig dat dit vaker blijkt voor te komen!
7 maanden geleden
Herkenbaar! Ons zoontje doet dit ook, dan zie ik hem liggen en denk ik; krijg je zo geen nekpijn? Sinds een paar nachten tref ik hem wel vaak op zijn buik aan en dan is ie in slaap gevallen met zijn gezicht in het matras, daar schrik ik wel van want hij kan nog niet echt zelf omdraaien naar zijn rug