12 Reacties

7 maanden geleden

Toevoeging: in een letter C houding dus eigenlijk. Hoofd ene uiteinde en voetjes andere uiteinde.

7 maanden geleden

Ik herken dit! Ons zoontje doet dit ook. Helemaal prima als ze zo kunnen slapen denk ik.

7 maanden geleden

Mijn dochter precies zo! En dan ook nog duim in haar mond 😝

7 maanden geleden

Mijn zoontje doet dat ook. Eerst dacht ik dat het met loopneus te maken had in het begin. Maar toen het over was slaapt die nog steeds zo.

7 maanden geleden

Ja heel herkenbaar. Bij mijn oudste kwam dit doordat hij even later ging rollen van de rug naar de buik. Ik zie m’n zoontje nu ook al steeds weer vreemd liggen, ook in de box. En ik zie hem ook veel met dat beentje gooien dus die is ook druk aan het oefenen.

7 maanden geleden

Aah dit doet mijn dochter dus ook.. wij gaan haar overplaatsen naar de ledikant, want ze wordt ook te groot voor de cosleeper. Ik denk dat ze gewoon wil rollen?

7 maanden geleden

Hier ook! En dan vaak helemaal bovenin de cosleeper met zijn hoofd tegen de cosleeper aan. En vaak draait hij snachts op zijn buik.

7 maanden geleden

Bij ons is het niet omdat ze wil rollen (want dit kan ze en doet ze overdag regelmatig) maar slaapt evengoed zo 😝 misschien ligt het lekker, zal het vanavond eens testen

7 maanden geleden

Kindjes die zijn zoo flexibel kunnen de meeste rare houdingen aan nemen in hun slaap. Mijn moeder vertelde dat ik als kind altijd op de buik sliep en in de split met mijn benen. En bleek lenige rug te hebben en ook sterk. Zie ook nu dat mijn kleine ver naar achteren buigt, als die zijn hoofdje optild. Bijna komt zijn hoofd plat naar achteren.

7 maanden geleden

Reactie op kikkervisje88

Bij ons is het niet omdat ze wil rollen (want dit kan ze en doet ze overdag ...
Ja ik bedoel rollen naar een andere ligging :p niet van laat ik es lekker heen en weer rollen snachts 😂

7 maanden geleden

Reactie op Jen19901

Toevoeging: in een letter C houding dus eigenlijk. Hoofd ene uiteinde en vo ...
Precies dit doet ons zoontje ook! Tegenovergestelde van de foetus houding zoiets. Hij neemt die houding al aan tijdens het wiegen, alsof ie laat zien; zo moet je me neerleggen. 🤣 Grappig dat dit vaker blijkt voor te komen!

7 maanden geleden

Herkenbaar! Ons zoontje doet dit ook, dan zie ik hem liggen en denk ik; krijg je zo geen nekpijn? Sinds een paar nachten tref ik hem wel vaak op zijn buik aan en dan is ie in slaap gevallen met zijn gezicht in het matras, daar schrik ik wel van want hij kan nog niet echt zelf omdraaien naar zijn rug