12 Reacties

5 maanden geleden

Wij hebben sinds gisteren een activiteitenkubus voor ons zoontje die redelijk zelfstandig kan zitten. Hij is er helemaal gek mee en kan zo ook goed het zelfstandig zitten oefenen. Ik zet hem nu wel op een kleed met zijn rug tegen de voorkant van de bank en ik leg kussens aan de zijkanten en de kubus tegen zn voetjes aan, als hij dan omvalt dan land hij ook op iets zachts. Tenzij hij voorover valt maar de kubus is bijna net zo hoog als hemzelf dus echt "vallen" doet hij dan niet, hij leunt er dan gewoon tegenaan

5 maanden geleden

Wij hebben lovevery, prijzig maar via marktplaats 😅 ook wel andere dingen maar merk dat ze daar veel sneller op uitgekeken is.. dit is echt precies voor haar leeftijd en dat zie ik ook in het spelen, meer uitdaging

5 maanden geleden

Ik merk het ook wel bij m'n zoontje! Eerst kon ik hem op z'n speelmat leggen met wat speelgoed en hij was wel een kwartiertje zoet, maar hij heeft het allemaal wel gezien haha. Ik heb wat blokken maar uit de kast gehaald en die vind hij wel leuk. Dan bouw ik een toren en kan hij hem omgooien. 🤣 Verder heb ik ook een houten tuimelaar met stapelblokjes en die vind hij ook leuk om uit elkaar te halen en met de blokjes te spelen. En wat al eerder gezegd is, zo'n activiteitenblok is ook erg interessant. De laatste twee komen volgens mij allebei van Action vandaan, ik heb ze gekregen.

5 maanden geleden

Reactie op Heart-eyes

Ik merk het ook wel bij m'n zoontje! Eerst kon ik hem op z'n speelmat legge ...
Verder zet ik hem soms neer met wat hardkartonnen boekjes, vind hij ook leuk om mee te rommelen. Zelf de bladzijden omslaan, op zijn manier dan. 😆

5 maanden geleden

Ik heb spinners gekocht via amazon die je ergens kunt opplakken en daar is hij druk mee. Daarnaast een piano met muziek. Los papier 🤣 rollen van een bal heen en weer.

5 maanden geleden

Reactie op wvdb2103

Ik heb spinners gekocht via amazon die je ergens kunt opplakken en daar is ...
Simpele grote stuiterbal is het. Hij vind het ook leuk om te 'gooien'

5 maanden geleden

Reactie op Elisabeth93

Wij hebben lovevery, prijzig maar via marktplaats 😅 ook wel andere dingen ...
Is het een soort van huren of houdt je het speelgoed?

5 maanden geleden

Reactie op Sweety

Is het een soort van huren of houdt je het speelgoed?
Nee, je koopt het! Kunt het voor bijna dezelfde prijs volgens mij ook weer verkopen.. bij ons hebben ze trouwens ook een speel o theek met veel houten en uitdagend speelgoed waar je wel kunt huren

5 maanden geleden

Ik heb een ballentoren, die vind mijn dochtertje erg leuk! Die heeft ook maar kort de aandacht voor iets Maar die ballentoren, of een loopwagen met veel geluidjes en lichtjes (ze loopt nog niet maar alle liedjes enzo vindt ze erg leuk!) Nu ook een balanceboard gescoord op marktplaats en op de kop gezet zodat ze eroverheen kan kruipen! Succes! Verder is ze gek van plastic flessen, een kindertandenborstel en een kam😂 achja

5 maanden geleden

De Baby jumper van Fisher Price wordt hier dagelijks intensief gebruikt 🐝 🌸

5 maanden geleden

Hier bied ik soms ook wat nieuws aan, maar hij vind zijn rammelaars en knisper doekjes nog steeds heel interessant 🤔 verder is hij graag buiten om naar alle bewegende blaadjes te kijken en om met zand te spelen.

5 maanden geleden

Ik ben ook op zoek, nouja, eigenlijk vindt mijn zoon vooral alles leuk dat geen speelgoed is. Ik heb onlangs een bal voor hem gekocht (plastic 10/15cm doorsnee ofzo) en de strandbal van zn broer vindt ie ook wat. Verder vind hij lege blikjes leuk, bijv. van creme, flessen, rammelen met dingen in een bak (gewoon met z'n hand doorheen bewegen) en billendoekverpakkingen. Van die grote soort duploblokken trekt ook z'n interesse wel. Mijn zoon is 8,5 maand bijna