14 Reacties
één maand geleden
Hier zaterdag ook de 1e verjaardag 🥳
Wij hebben een fototaart besteld. Deze mag ze bekijken en een klein beetje van proeven (paar lepeltjes slagroom ofzo), en daarna krijgt ze wat maisstengeltjes.
Wij willen niet dat ze buikpijn krijgt op haar verjaardag, dus we letten erop dat ze wel ongeveer hetzelfde eet als anders
één maand geleden
Reactie op 3kidsmama
Hier zaterdag ook de 1e verjaardag 🥳
Wij hebben een fototaart besteld. Dez ...
Jaa snap ik heel goed wij willen idd ook niet dat hij buikpijn krijgt zou zo sneu zijn. Maar het is voor de fotos wel leuk en het idee dat hij een taartje krijgt dus beetje twijfels hoe of wat haha
één maand geleden
Reactie op DJBakker
Jaa snap ik heel goed wij willen idd ook niet dat hij buikpijn krijgt zou z ...
Wij vierden afgelopen zaterdag de verjaardag van ons zoontje. We hadden een slagroomtaart bij de bakker besteld en had voor hem een klein stukje taart gepakt. Hier kreeg hij dan 4 kleine hapjes van (al wilde hij wel meer ;-)). Zo had hij toch lekker wat taart maar geen buikpijn gehad of iets:)
één maand geleden
Zelf gemaakt, als jij nog ingrediënten nodig hebt, stuur mij een berichtje
één maand geleden
Reactie op Ryrywire
Onze meid is van 1 december, dus hier duurt het nog een paar weken. Voor on ...
Oe hoe maak je zo iets? Mijn dochter heeft een kippenei allergie dus vind het maar lastig haha.
één maand geleden
Reactie op Hoopvol <3
Oe hoe maak je zo iets? Mijn dochter heeft een kippenei allergie dus vind h ...
https://www.diabetesfonds.nl/recepten/wortelcake
Zoiets als dit (ik had zelf zonder rozijnen gedaan, en met wat aardbeien erbovenop omdat ze daar helemaal fan van was), maar ei vervangen is wel lastig ja. Je zou eens kunnen kijken naar vegan suikervrije taarten of cake voor inspiratie?