10 Reacties

2 maanden geleden

Same here... 🥲🫠 Gebruik jij een normale baby tandenborstel of zo'n vingerborstel?

2 maanden geleden

Ik gebruik een gewone baby tandenborstel. En jij?

2 maanden geleden

Hier ook, wat helpt is hem in de stoel zetten, tandenborstel geven & laten spelen (hij stopt t dan in zn mond). Sindsdien is het een groot succes en vind hij tandjespoetsen leuk.

2 maanden geleden

Ik heb het tanden poetsen mee toegevoegd aan de avond routine: bij het uitkleden voor ze in haar badje gaat. Eerst nam ik mijn eigen tandenborstel en deed ik het voor. Dan ging ze grijpen naar de mijne en dan gaf ik die van haar in haar handjes waarbij ze hetzelfde probeerde te doen. Eerst even laten spelen en erna mag ik altijd even overnemen 🤍

2 maanden geleden

Wij poetsen de tanden, terwijl hij in bad zit. Hij is dol op water dus is dan genoeg afgeleid.

2 maanden geleden

Weet niet of het helpt want onze dochter vindt het sowieso wel leuk (vooral erop bijten) maar van Mushie heb je zo'n siliconen tandenborstel.. die had ik ooit gekocht en daar zat ze al weken mee in haar mond toen we begonnen met echt poetsen. Ze vindt hem helemaal geweldig

2 maanden geleden

Spiegeltje helpen. Of dat hij de tanden van jullie poetst. Het tandenpoetslied maar die heb je vast al gebruikt.

2 maanden geleden

Ik poets zijn tanden altijd tijdens het avondritueel na zijn pyama aandoen. Hij krijgt een tweede tandenborstel zonder tandpasta waar hij als ik zijn tanden wil poetsen mee speelt en zelf ook zijn tanden probeert te poetsen. Hij weet het al precies en ligt er echt op te wachten. Sindsdien gaat het vrijwel probleemloos.

2 maanden geleden

Wat hier helpt, is haar optillen en in de badkamer bij de spiegel gaan staan. Met mijn andere hand poets ik dan haar tanden. Dit vind ze op deze manier helemaal leuk.

2 maanden geleden

Wat veel tips allemaal! Ik ga ze proberen. Dank jullie wel 😀