6 Reacties
5 maanden geleden
Sommige kindjes liggen graag met de beentjes onderin. En dan dat ook als je ze in een 1 persoonsbed zou laten slapen. Of ze te groot is kan alleen jij oordelen, war is 'genoeg ruimte' ? Ik dacht eens gelezen te hebben dat een bed (voor kinderen en volwassenen) minstens 20 cm groter moet zijn dan de lengte van degene die erin ligt
5 maanden geleden
Vaak staat er een maximaal gewicht op. Bij onze was dat 9 kilo. Wij vonden de co sleeper niet meer veilig toen hij zich ging optrekken en zelf in zit kon komen, en toen we overgestapt waren naar z’n ledikant ging hij ook veel rustiger slapen omdat hij meer bewegingsvrijheid had
5 maanden geleden
Hier slaapt ze nog gewoon goed dus dat is het niet. Meer haar manier van slapen nu door dat ze meer beweegt terwijl ik
5 maanden geleden
Ons kindje is bijna 9 maanden nu en wij laten haar sinds 1-2 maanden in haar ledikant slapen overdag. Co-sleeper staat nog naast het bed als bescherming zodat ze niet van ons bed rolt als ze bij ons slaapt. Hier merkte ik dat ons kindje zelf vaak wakker werd toen wij haar nog in de co-sleeper hadden. Zij slaapt nu zoveel beter!
5 maanden geleden
Ja het is een teken of als jouw baby begint te zitten. Hij ook hetzelfde reden om met co-sleper te stoppen.
Hij begint zijn benen te trappen of komt in de positie van kruipen en begint heen en terug te gaan en de co-sleper zo hard aan het bewegen daarmee zijn we gestopt en ook begint te zitten het is ook gevaarlijk