4 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb simpel aardappels, diepvriesgroente (zoals bloemkool en broccoli) en dan bijvoorbeeld vissticks erbij. Dit is een hapje dat ons dochtertje altijd wel eet. En als ze het eten niey interessant vindt omdat ze het vergelijkt met ons eten, dan geef ik haar gewoon iets van ons om te proeven. Ik laat haar vooral gewoon veel proeven en voelen zodat ze zelf een beetje kan beslissen wat ze lekker vindt. Maar ik heb voor haar dus vooral simpele hapjes haha soms macaroni pasta met gepureerde tomaat en courgette (gekookt en dan gepureerd) Maar onze dochter houdt het meest van gewoon een lekker aardappeltje geprakt met groente en vissticks Dat is het enige wat ik je even mee kan geven😅 Er zullen vast betere tips zijn! Maar wie weet kan je hier al iets mee🙈 Maar vooral gewoon lekker laten onderzoeken dat eten 😊 dat eten leuk wordt!

2 maanden geleden

Hier zelf laten eten is een grote succes 😉

2 maanden geleden

Bij ons gaat het goed als ze het zelf mag doen en mevrouw wil blijkbaar ook het zelfde als ons eten. Bij ons gaat het namelijk met prak heel slecht. Vanavond weer lekker apart voor haar gekookt. Prak van aardappels,vlees en groente. Ze wilde niet eens een hapje proberen. Toen ik haar eten gaf van mijn bord was het wel ineens goed en ze wil het dus zelf in haar mond stoppen. Ik heb voor haar als extra wat boontjes uit pot zodat ze toch wat extra groente binnen krijgt. Wij eten verder niet pittig.

2 maanden geleden

AVG is hier een succes (ze wil alles zelf eten dus een beetje grove stukken is fijn). Gepureerde pastasaus met hele stukken penne pasta. Geeft zooi maar doen het dan vaak als ze toch in bad moet. Gewoon veel zelf laten doen.