68 Reacties

één jaar geleden

Leuke topic! Ik volg

één jaar geleden

Vit d in de dop van de fles dat eerst laten drinken en dan de fles geven

één jaar geleden

Wieltjes onder de box zetten, zodat je de box overal kan neerzetten (bij de eettafel, zithoek en keuken) en je kleintje en jij elkaar goed kunnen zien 😄

één jaar geleden

- Boterhamzakje om de handjes heen doen bij het aankleden. Dan glijden ze makkelijker door de smalle mouwtjes en blijft er niet ergens een vingertje haken - de schelp van je kolf als een trechtertje gebruiken bij het overschenken in een bewaarzakje

één jaar geleden

De eufy security camera ala babyfoon gebruiken! Die is maar 50 euro en heeft beeld (ook heel goed in het donker), ipv de 150+ euro voor een babyfoon met beeld… Hij heeft ook een huilen functie (kan huilen detecteren)!

één jaar geleden

De app “Milk Stash” gebruiken om je voorraad gekolfde melk bij te houden! Geeft zelfs aan wanneer iets bijna over datum gaat

één jaar geleden

Puppy training matjes van de Action op het aankleedkussen (tip van de Kraamzorg). Babymonitor app als babyfoon i.c.m. een oude telefoon en een selfiestick-statief van de Action

één jaar geleden

White noise en muziekdoosje van Zazu. Sinds ik die heb valt mijn dochter sneller in slaap. Na 20 minuten gaat het apparaatje uit en bij huilen gaat het weer aan. Hierdoor slaapt ze langer.

één jaar geleden

Vandaag in de winkel was mijn zoontje aan het mopper-huilen in de wandelwagen. Een behulpzame oude dame zei me met een glimlach dat ik hem wel eten moet geven. Ik heb haar ontzettend bedankt voor de tip aangezien niemand mij dit ooit verteld heeft en ik dat eens zal proberen. 🤔😂 Dus.. misschien hebben nog dames wat aan het advies van deze wijze oudere dame..

één jaar geleden

Reactie op July Baby On Its Way

Vandaag in de winkel was mijn zoontje aan het mopper-huilen in de wandelwag ...
Hshahaha ik ga het meteen toepassen!

één jaar geleden

Reactie op July Baby On Its Way

Vandaag in de winkel was mijn zoontje aan het mopper-huilen in de wandelwag ...
😂😂😂😂

één jaar geleden

Reactie op Fem.

De app “Milk Stash” gebruiken om je voorraad gekolfde melk bij te houden! G ...
Die is alleen voor de iPhone denk ik? Ik krijg hem niet gevonden

één jaar geleden

Reactie op RoosWi

De eufy security camera ala babyfoon gebruiken! Die is maar 50 euro en heef ...
Hier ben ik wel benieuwd naar! Welke heb je? Zie verschillende types namelijk.

één jaar geleden

Reactie op AnneniemD123

Die is alleen voor de iPhone denk ik? Ik krijg hem niet gevonden
Oh die meen je! Ik heb ‘m inderdaad op iPhone 😅

één jaar geleden

De app ‘adamo’ waarin je heel makkelijk bij kan houden wanneer je baby voor t laatst gedronken heeft, een schone luier heeft gehad en geslapen heeft

één jaar geleden

Reactie op UsagiBunny

Hier ben ik wel benieuwd naar! Welke heb je? Zie verschillende types nameli ...
Ik heb deze :)

één jaar geleden

Reactie op rmy1992

De app ‘adamo’ waarin je heel makkelijk bij kan houden wanneer je baby voor ...
Houden jullie dit allemaal bij?😅 Ik check gewoon voor elke voeding even of ze n andere luier nodig heeft... snachts een maatje groter luier aan, dan red ze het er de hele nacht mee... en slapen gewoon op gevoel, kijken wat ze nodig heeft... Voeding bijhouden vind ik fijn als ze dat straks op de opvang doen, zodat ik weet hoelaat ik zelf weer moet voeden... maar voor nu thuis kijk ik gewoon even hoelaat het is en hoelaat ze daarna weer ongeveer zal willen eten...

één jaar geleden

Houden jullie dit allemaal bij?😅 Ik check gewoon voor elke voeding even of ...
Ik onthoud niks... ik heb een appgroep waar alleen mijn man en ik inzitten en daar zetten we de voedingen in en wanneer ze heeft gepoept. Dat ziet er dan ongeveer zo uit

één jaar geleden

Haha op dagen dat ik alleen thuis ben met haar vind ik dat fijn! Er waren wat zorgen rondom haar gewicht dus het geeft mij houvast en inzicht qua luiers, hoelang ze gedronken heeft etc :) maar ik snap ook als je het niet zo bijhoud hoor;)

één jaar geleden

Haha mijn hoofd is echt een zeef! Mocht er ook medisch ooit iets zijn vind ik het fijn al deze informatie achter de hand te hebben indien nodig :)