68 Reacties
één jaar geleden
Puppy training matjes van de Action op het aankleedkussen (tip van de Kraamzorg).
Babymonitor app als babyfoon i.c.m. een oude telefoon en een selfiestick-statief van de Action
één jaar geleden
Vandaag in de winkel was mijn zoontje aan het mopper-huilen in de wandelwagen.
Een behulpzame oude dame zei me met een glimlach dat ik hem wel eten moet geven.
Ik heb haar ontzettend bedankt voor de tip aangezien niemand mij dit ooit verteld heeft en ik dat eens zal proberen. 🤔😂
Dus.. misschien hebben nog dames wat aan het advies van deze wijze oudere dame..
één jaar geleden
Reactie op July Baby On Its Way
Vandaag in de winkel was mijn zoontje aan het mopper-huilen in de wandelwag ...
😂😂😂😂
één jaar geleden
Reactie op Fem.
De app “Milk Stash” gebruiken om je voorraad gekolfde melk bij te houden! G ...
Die is alleen voor de iPhone denk ik? Ik krijg hem niet gevonden
één jaar geleden
Reactie op RoosWi
De eufy security camera ala babyfoon gebruiken! Die is maar 50 euro en heef ...
Hier ben ik wel benieuwd naar! Welke heb je? Zie verschillende types namelijk.
één jaar geleden
Reactie op rmy1992
De app ‘adamo’ waarin je heel makkelijk bij kan houden wanneer je baby voor ...
Houden jullie dit allemaal bij?😅 Ik check gewoon voor elke voeding even of ze n andere luier nodig heeft... snachts een maatje groter luier aan, dan red ze het er de hele nacht mee... en slapen gewoon op gevoel, kijken wat ze nodig heeft...
Voeding bijhouden vind ik fijn als ze dat straks op de opvang doen, zodat ik weet hoelaat ik zelf weer moet voeden... maar voor nu thuis kijk ik gewoon even hoelaat het is en hoelaat ze daarna weer ongeveer zal willen eten...
één jaar geleden
Houden jullie dit allemaal bij?😅 Ik check gewoon voor elke voeding even of ...
Ik onthoud niks... ik heb een appgroep waar alleen mijn man en ik inzitten en daar zetten we de voedingen in en wanneer ze heeft gepoept. Dat ziet er dan ongeveer zo uit
één jaar geleden
Houden jullie dit allemaal bij?😅 Ik check gewoon voor elke voeding even of ...
Haha op dagen dat ik alleen thuis ben met haar vind ik dat fijn! Er waren wat zorgen rondom haar gewicht dus het geeft mij houvast en inzicht qua luiers, hoelang ze gedronken heeft etc :) maar ik snap ook als je het niet zo bijhoud hoor;)