68 Reacties

één jaar geleden

Reactie op July Baby On Its Way

Vandaag in de winkel was mijn zoontje aan het mopper-huilen in de wandelwag ...
Wat een wijze oude dame🤣🤣🤣

één jaar geleden

Loops Oordopjes kopen voor de huilbuien

één jaar geleden

Reactie op RoosWi

De eufy security camera ala babyfoon gebruiken! Die is maar 50 euro en heef ...
Wij hebben precies hetzelfde! (Alleen dan 1 van vakantieveilingen😅) met nog wel extra een babyfoon voor als ik de telefoon niet bij de hand hebt. Werkt verder gewoon prima.

één jaar geleden

- Onze kleine man krijst alles bij elkaar als we hem na het badje afdrogen met een doek. Wij kregen als tip om hem droog te föhnen. Het werkt perfect! Hij geniet er van en alle plooitjes zijn goed droog - Het Magisch Droombeertje van V-Tech. Wij leggen hem in z'n slaapzak, gordijnen dicht, speen in, beertje aan en een kus en meneertje gaat slapen. Dit is bij ieder slaapmoment hetzelfde. Ik denk dat het slapen hierdoor erg goed gaat

één jaar geleden

Reactie op Clara95

- Onze kleine man krijst alles bij elkaar als we hem na het badje afdrogen ...
Oeh heb dat droombeertje even besteld! Goede tip om uit te proberen! 🐻

één jaar geleden

Rode zaklampje Apple Watch ideaal bij geven van voeding in het donker!

één jaar geleden

Per kind een appgroep aanmaken met partner voor als ze ziek zijn (voor temperatuur, wanneer paracetamol gegeven, wanneer plasluier, hoeveel gedronken, etc). Mochten we maar de dokter moeten dan hebben we deze informatie ergens staan aangezien je dat snel vergeet. En ook als je paracetamol gegeven hebt, vergeet je op een gegeven moment hoe laat dat was.

één jaar geleden

Overigens koorts bij kind onder 3 maanden sowieso meteen huisarts(enpost) bellen en niet eerst zelf paracetamol geven.

één jaar geleden

Wat bij ons echt helpt om haar vroeger in bed te krijgen in de avond is om haar vanuit de draagdoek naar bed te brengen. Tussen 18.00-19.00 gaat ze in de doek en rond 20.00 breng ik haar naar bed zonder echt wakker te maken. Ze gaat op haar kamer in het donker met whitenoise aan uit de doek in de slaapzak. Ze wordt wel wakker, maar is niet klaarwakker en slaapt dan makkelijker verder.

één jaar geleden

Reactie op Clara95

Heb de fohn vandaag uitgeprobeerd en wat een uitvinding! Kleine meid lag helemaal te genieten

één jaar geleden

Reactie op Carlag

Per kind een appgroep aanmaken met partner voor als ze ziek zijn (voor temp ...
Dit is echt handig, heb het gisteren meteen gedaan toen de oudste ziek is geworden.

één jaar geleden

Reactie op Ann1984

Rode zaklampje Apple Watch ideaal bij geven van voeding in het donker!
Hoe doe je dat?

één jaar geleden

Reactie op hmsn

Heb de fohn vandaag uitgeprobeerd en wat een uitvinding! Kleine meid lag he ...
Ik wilde dit ook doen, maar mijn kraamhulp zei dat het niet zo goed is voor hun huidje, omdat het sneller uitdroogt door het föhnen. Geen idee of dat zo is hoor, maar er is wel wat voor te zeggen denk ik? Haha

één jaar geleden

De mouwen binnenstebuiten doen bij het aankleden en dan je hand door de mouw en hem over de arm trekken. Scheelt een boel gedoe met de vingers en gaat echt super snel! 😎

één jaar geleden

Reactie op Clara95

Wat een geniale tip van de föhn. Onze zoon vind het heerlijk!

één jaar geleden

Reactie op UsagiBunny

De mouwen binnenstebuiten doen bij het aankleden en dan je hand door de mou ...
Of een boterhamzakjes om het armpje dien en daarover heen het truitje deze glijdt hier makkelijk overheen. Boterhamzakje daarna aan de voorkant voorzichtig eruittrekken en klaar is kees.

één jaar geleden

Een waterkoker waar je de temperatuur op ziet, echt ideaal. Altijd de goede temperatuur voor flesjes, geen geklooi met mengen of de magnetron

9 maanden geleden

Heel veel voedingstorentjes kopen. Op deze manier kun je 1x per week alle torentjes vullen en hoef je dat niet iedere dag te doen. Je bent dan toch al bezig. Vond het zo heerlijk dat je ze dan gewoon kon pakken ipv iedere dag staan te scheppen

9 maanden geleden

Misschien is dit heel voor de hand liggend, maar ik kwam zelf pas na 3 maanden op het idee: bij verschonen van een 💩 luier in de nacht doe ik nooit de slaapzak helemaal uit, alleen de beentjes er uit ritsen. Als het een poepluier is doe ik nu sinds kort even een hydrofiele doek tussen de billen en de slaapzak zodat de slaapzak schoon blijft wanneer ik niet snel genoeg ben met verschonen en hij met zijn spartelende beentjes alles verspreid 😅

9 maanden geleden

Reactie op Synicol

Misschien is dit heel voor de hand liggend, maar ik kwam zelf pas na 3 maan ...
Dit heb ik ook sinds een week bedacht haha 🤣. Ik sla het onderste deel van de slaapzak gewoon naar boven onder z'n hoofd zeg maar, zodat ie inderdaad niet vies wordt.