68 Reacties

9 maanden geleden

Glansspoelmiddel voor de vaatwasser gebruiken als vlekken verwijderaar voor die vervelende baby poep vlekken die je zo slecht uit rompers en kleding krijgt!!! Werkt echt als een malle 🙌🏻

9 maanden geleden

Reactie op Carlag

Heel veel voedingstorentjes kopen. Op deze manier kun je 1x per week alle t ...
Dit was eerst ook mijn voornemen, maar nu heb ik zo'n Philly toren en dat is me toch een partij ideaal! Echt een aanrader voor wie kv geeft

9 maanden geleden

Reactie op rmy1992

De app ‘adamo’ waarin je heel makkelijk bij kan houden wanneer je baby voor ...
Huckleberry is vergelijkbaar, voor mij ideaal om de wakkertijd in de gaten te houden.

9 maanden geleden

Reactie op RoosWi

De eufy security camera ala babyfoon gebruiken! Die is maar 50 euro en heef ...
Yep hebben wij ook inderdaad! Eigenlijk alles van Eufy.

9 maanden geleden

Reactie op Carlag

Heel veel voedingstorentjes kopen. Op deze manier kun je 1x per week alle t ...
Ik heb ooit gelezen dat melkpoeder dan maar 2 dagen houdbaar is omdat die torentjes niet goed luchtdicht zouden zijn maar ik kan het nu niet meer vinden. Ik durf het niet aan🙈

7 maanden geleden

Meneer is bijna uit de maxi cosi gegroeid en ik kom er nu pas achter dat dit haakjes zijn om de riempjes achter te haken zodat hij er niet op zit als ik ‘m in de stoel zet 🤡

7 maanden geleden

Ik volg! Leuke topic

7 maanden geleden

》Een zoutlampje in de slaapkamer voor het voeden. Rustig licht, maar je ziet genoeg.

7 maanden geleden

Een handkolf gebruiken ipv een elektrische! Had ik nooit aan gedacht, nu 1 gekocht en werkt fijn en zo snel!

7 maanden geleden

Reactie op Fem.

Meneer is bijna uit de maxi cosi gegroeid en ik kom er nu pas achter dat d ...
Niettttt! Bij de 1e ook nooit door gehad haha! 😂👌

7 maanden geleden

Reactie op Fem.

Meen je niet 💀. Ga het morgen proberen 😂

7 maanden geleden

Reactie op Fem.

Dit ga ik ook proberen 🤣

7 maanden geleden

Maizena op de billetjes tegen luieruitslag!

7 maanden geleden

> Je kind in de maxicosi in de badkamer als je doucht > Je kind lekker bij je houden als snachts onrustig slaapt/ steeds wakker wordt > Volg je moedergevoel als die tegen schema's e.d. ingaan!

6 maanden geleden

Website om te kijken waar de luiers met de beste aanbieding te koop zijn op dat moment! Ik wil altijd prepium protection; en met deze website hebben we altijd de beste aanbieding! https://www.luieraanbiedingen.net

5 maanden geleden

Crème bioforce van A. Vogel voor letterlijk ALLES. (Luieruitslag, schaafwondjes, tepelkloven) echt wonderspul leuk topic!!

5 maanden geleden

Een siliconen ijsblokjeshouder met deksel kopen voor kleine hapjes in te vriezen. Je plopt hem er gewoon uit! Je baby naast je zetten in de stoel als je kookt en alles benoemen. Vindt ons dochtertje mega interessant haha Een ikea stoffen bak om je vloerlamp in te zetten zodat je baby niet aan de bedrading gaat sabbelen 😂 ons huis ziet er baby proof uit op de raarste manieren haha Wij hebben een salontafel met een onderplank waar ze overheen kan klimmen. We hebben gewoon een dik boxkleed erop gelegd waardoor ze niet hard haar hoofd erop kan stoten

5 maanden geleden

Als je een luier verschoont, alvast een schone open onder de vieze luier leggen zodat je hem er al onder hebt liggen en gelijk om haar heen kan vouwen

5 maanden geleden

Bij luieruitslag (wat ik denk dat m'n zoontje had) moedermelk erop. Klinkt gek, maar naar mijn idee werkt het beter dan creme!

4 maanden geleden

We kregen de schouderbandjes van de maxi cosi zo slecht om de schouders van onze dochter (9 maanden). Pastte voor geen meter meer. Blijkt dat je de hoogte kunt verstellen door de achterklep te openen en de 2 grijze knoppen in te knijpen🤭