68 Reacties
4 maanden geleden
Ijsblokkje in een hydrofieledoek . Kunnen ze dan aan sabbelen als ze tandpijn hebben.
Rollspeelgoed die het kruipen stimuleert, hier kunnen ze leuk achter aan kruipen.
Een spiegel geven om mee te spelen hier kunnen ze lekker op slaan en naar zichzelf kijken (wel veilig doen!)
Ik heb van mijn dochters ledikant een co sleeper van gemaakt door alleen de voorkant eraf te schroeven, waardoor onse matrassen strak naast elkaar liggen. Zo ligt ze toch bij mij op haar plekkje maar heb ik meer ruimte en blijft de borst geven in de nacht nog steeds makkelijk voor ons. (Ook dit veilig doen, alle gaten etc weg zodat ze nergens tussen kan komen, je hebt hier speciaal aantrektouw voor co sleeping voor als dit nodig is!)
4 maanden geleden
Op het etiket zie je hoeveel gram suiker een product bevat. Deel dit getal door 4 om te weten hoeveel suikerklontjes erin zitten.
Bijvoorbeeld, als een portie broodbeleg 12 gram suiker bevat, dan bevat dat product 3 suikerklontjes. Dit helpt je om snel te zien hoeveel suiker je kind binnenkrijgt met één boterham.
4 maanden geleden
Reactie op SunnyMom
Begin nu aan dat eerste jaarboek/fotoboek, hoe langer je wacht hoe meer wer ...
Ik moet ook nog beginnen🤭