46 Reacties

10 maanden geleden

Mijn zoontje is van 21 november, en ik heb geef borstvoeding. Zelf ook nog niet ongesteld geworden (stiekem wel een beetje blij mee)

10 maanden geleden

Mijn zoontje is van 2 nov. Ik geef deels bv nog, 3x per dag, derest kv en ook nog steeds niet ongesteld!

10 maanden geleden

Mijn zoontje is 5 november geboren, geef bv en ook nog niet ongesteld geweest.

10 maanden geleden

Baby van 3 maanden en 2 weken ik geef bv en ook nog niet💞 Gister alleen opeens hele buikkrampen dus ik denk dat het wel eraan zit te komen

10 maanden geleden

Mijn zoon is van 25-11. Ik geef ook nog deels borstvoeding en ook hier nog geen menstruatie gehad.

10 maanden geleden

Mijn zoon is van 6-11. Ik geef volledig borstvoeding en ben ook nog niet ongesteld geworden. Ik ben er wel blij mee, van mij mag het nog wel even duren

10 maanden geleden

Dochter is van 15.11. Doe nu 50/50 borst- en kunstvoeding en nog geen menstruatie gehad. Wel 1x een dag met ietwat bloed in ondergoed en bij afvegen maar dat lijkt me geen menstruatie

10 maanden geleden

Mijn dochter is geboren op 1 nov en geef borstvoeding, nog geen menstruatie gehad. Vind dat toch ergens wel fijn 😂😅

10 maanden geleden

Dochter van 12-11, volledig bv, ook nog geen menstruatie en vind het helemaal prima!

10 maanden geleden

Mijn zoontje is van 29-11. Ben sinds 2 weken gestopt met borstvoeding, maar ook nog niet ongesteld geworden.

10 maanden geleden

Mijn zoon is van 5 november en ook nog steeds niet ongesteld geworden, vind het heerlijk. Ook volledig bv

10 maanden geleden

Ik heb er alweer 3 opzitten. Dat is iets wat ik echt NIET gemist heb tijdens de zwangerschap 😅 Ik zou er nog maar even van genieten ;)

10 maanden geleden

Oké wel erg fijn om te lezen dat er meerdere mama’s zijn die hun menstruatie nog niet gekregen hebben. Ik zal er gewoon van genieten 🤭🤍

10 maanden geleden

Eerste zoontje 2 je bv gegeven en werd pas precies 6emnd ongesteld. Nu tweede zoontje van 4mnd kolf ik fulltime en ben ik ook nog steeds niet ongesteld. Dus hartstikke normaal!

10 maanden geleden

Zoontje op 14 november geboren. Geef borstvoeding en ook nog niet ongesteld. Heerlijk!

10 maanden geleden

Ons zoontje is 7 november geboren en ik en ook nog niet ongesteld geworden. Laten we er maar van genieten🤪!

10 maanden geleden

Mijn baby is 4 maanden en heb ook nog geen menstruatie gehad

10 maanden geleden

Reactie op bebegimm2021

Mijn baby is 4 maanden en heb ook nog geen menstruatie gehad
Hier ook.. 4 Maanden baby, geef borstvoeding en nog steeds niet ongesteld. 🙈

10 maanden geleden

Vandaag voor het eerst ongesteld geworden, zoontje is van 26-10 en volledig bv. Ik vroeg me al af wanneer de menstruatie weer zou komen, maar nu dat het er is had het nog wel even mogen duren..

10 maanden geleden

Baby hier ook 4 maanden en ogen geen menstruatie gehad! Ik geniet er nog maar even van, vond het wel lekker maandenlang niet al die krampjes elke maand 😅