Hi, mijn dochtertje is bijna 4 maanden. Ik heb mijn menstruatie nog altijd niet gekregen sinds de zwangerschap en bevalling.
Ik weet dat als je borstvoeding geeft het tot zes maanden kan duren, maar in tegenstelling tot de realiteit zie en lees ik dat veel mama’s die borstvoeding geven hun menstruatie al hebben terug gekregen.
Zijn hier nog bv-gevende mama’s die hun menstruatie nog niet hebben gekregen?
Ik word er een beetje nerveus van 🤭
Mijn zoon is van 6-11. Ik geef volledig borstvoeding en ben ook nog niet ongesteld geworden. Ik ben er wel blij mee, van mij mag het nog wel even duren
Dochter is van 15.11. Doe nu 50/50 borst- en kunstvoeding en nog geen menstruatie gehad. Wel 1x een dag met ietwat bloed in ondergoed en bij afvegen maar dat lijkt me geen menstruatie
Eerste zoontje 2 je bv gegeven en werd pas precies 6emnd ongesteld.
Nu tweede zoontje van 4mnd kolf ik fulltime en ben ik ook nog steeds niet ongesteld.
Dus hartstikke normaal!
Vandaag voor het eerst ongesteld geworden, zoontje is van 26-10 en volledig bv. Ik vroeg me al af wanneer de menstruatie weer zou komen, maar nu dat het er is had het nog wel even mogen duren..
Baby hier ook 4 maanden en ogen geen menstruatie gehad! Ik geniet er nog maar even van, vond het wel lekker maandenlang niet al die krampjes elke maand 😅