33 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Terro meisje
Of er daadwerkelijk fysiek contact is geweest weet ik niet. Maar de teksten ...
Oké! Dat is dus echt niet oké al.. sterkte!
4 maanden geleden
Reactie op Terro meisje
Sta er helaas behoorlijk alleen voor, contact met mijn ouders gaat moeizaam ...
Jezue, hoe reageert zijn familie? Goed dat je hun dit heb verteld!
En zoals je ziet staan er gelijk onbekende klaar voor je met advies en hulp dat is gelukkig iets. Dit is echt het laatste wat je nu op je plaat moet krijgen, karma komt voor hem! Ik hoop alleen dat jullie hier een weg in gaan vinden voor jullie kleine.
4 maanden geleden
Reactie op NikitaDelilah
Jezue, hoe reageert zijn familie? Goed dat je hun dit heb verteld!
En zoal ...
Ik las het verkeerd! Je hebt goed contact maar dit niet verteld aan zijn familie. Ben je dit wel van plan?
4 maanden geleden
Reactie op NikitaDelilah
Ik las het verkeerd! Je hebt goed contact maar dit niet verteld aan zijn fa ...
Ik weet niet wat hierin wijsheid is … wel of niet vertellen….
4 maanden geleden
Wat een klote situatie... ik zag even je andere topics en zou alles voor jezelf regelen en hoe klo.. ook weg gaan bij hem! Het lijkt me geen fijne partner. Hij is er niet voor je(als je bv naar het ziekenhuis moet) en qua intimiteit krijg je ook niet de waardering die je verdient!
4 maanden geleden
Wat een situatie zeg..
Ik zou aan niemand het vertellen in jouw omgeving.
Ik zou terug met jouw gsm fotos van hun discussie trekken dat hij met een vrouw aan het praten iets (geen normaal discussie)
Ik zal tegen hem momenteel normaal doen en hem vragen of jij mag zijn tlfn iets zoeken of iemand bellen..
Daarna ga jij zeggen dat jij per ongeluk heb jij die gezien en daarover praten …
Ik weet het niet in het algemeen hoe is het jullie relatie is!
Ik hoop het dat jij het verkeerd hebt begrepen in niet anders.
Sterkte Xx
4 maanden geleden
Reactie op Terro meisje
Ik weet niet wat hierin wijsheid is … wel of niet vertellen….
Sws eerst je vriend confronteren en vannuit daar kijk je verder wat je gevoel zegt. Jij en je kleine zijn het belangrijkste en als je wilt daf zijn familie het weer dan doe je dat, jouw alle recht! Persoonlijk zou ik het vertellen. Dit is een trauma voor jou en jij moet dit gaan verwerken, iedereen moet daar rekening mee houden en je steunen!
4 maanden geleden
Lieve schat hoe gaat het met je vandaag? Heb je je vriend a gesproken? En ik heb even andere topics doorgelezen die jij eerder heb geopend en ik zag een paar terug komen dat je je heel eenzaam voelde en dat je vriend niet helemaal zo zorgzaam en lief voor je is geweest en dat je je ook best onzeker voelde hierdoor. En nu dit dat hij vreemd is gegaan... jij verdient veel beter!!!
4 maanden geleden
Ha lieve moeder, aller eerst wat een shit situatie zeg.. niet voor niet de mannen tot het zwakkere geslacht behoren.. ik heb er vannacht nog eens ever overna zitten denken en ik zou het als volgt aanpakken:
Vanuit het niets confronteren lijkt mij nogal eng, helemaal als je niet wil dat hij de kaarten gaat omdraaien omdat je in z’n telefoon hebt gezeten. Ik zou bij zijn familie regelen dat jullie kleintje daar een avondje is/ blijft logeren. Dit soort gesprekken wil je absoluut niet in het bijzijn van de kleine voeren.
Vervolgens zou ik een gesprek starten met dat je wil bespreken hoe hij het ouderschap/ jullie relatie tot nu toe ervaart en wat hij hierin positief vindt en wat hij mist. Vervolgens moet jij dit natuurlijk ook delen. Ik neem aan dat de kans groot is dat hij intimiteit gaat noemen oid en dan is dat het moment waarop je kan inhaken dat je per ongeluk iets hebt gezien want je niet zo kan waarden (zacht uitgedrukt…).
Hopelijk kunnen jullie dan samen een volwassen gesprekje houden en mededelen wat jij hierin een gepaste actie vindt.
In ieder geval heel veel sterkte en denk vooral goed na over wat jij wilt! En wat jij denkt dat het beste is voor je kleintje. Want dan ook, jouw keuze zal niet goed of fout zijn, zolang jij er maar achter staat! ❤️